//

Probleem Iphone 5s trilt plotseling zacht.

Probleem Iphone 5s trilt plotseling zacht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een Iphone 5s en ik gebruik mijn telefoon als wekker, zo ook vanochtend en hij ging gewoon prima af. (wekker staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-14, 16:44
mikeapd mikeapd is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Probleem Iphone 5s trilt plotseling zacht.

Hallo,

Ik heb dus een Iphone 5s en ik gebruik mijn telefoon als wekker, zo ook vanochtend en hij ging gewoon prima af. (wekker staat op tril en het standaard geluid van de wekker)
Maar ik ben zon typje waar de wekker 4x gaat en me wekker is ook 4 keer gegaan, plotseling viel het me opeens op dat de duidelijke harde tril weg was en je hoorde het zo goed als niet meer. Dit is natuurlijk erg vreemd aangezien hij eerst prima werkt en 10 minuten later niet meer. Hij trilt nog wel maar daar word ik niet wakker van.

Momenteel heb ik alles al gedaan, gereset via Itunes, reboot etcetc.. en niks helpt.
Zoals jullie dus wel kunnen lezen is de telefoon niet gevallen dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik heb ook al Apple support gebeld en zij constateren dat het geen software fout is dus moet hij opgestuurd worden.

goed nu heb ik dan een probleem.
Ooit heb ik mijn telefoon een keer laten vallen waardoor er een deukje in de onderkant zit, ik ben er dan een beetje bang voor dat ze zullen zeggen dat het daardoor komt wat ik zeker weet van niet want het deukje zit er al zeker een maand.

Wat zijn de beste opties die ik momenteel kan doen aangezien het in mijn ogen geen fout van mij zelf is en ik ook onder garantie val.

Groetjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-14, 00:59
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Afwachten wt Apple zegt dt is niet te voorspellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone - Beelscherm trilt syntase iPhone algemeen 1 22-09-13 17:33
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. koenloman iPhone algemeen 5 26-07-12 00:23
iPhone 4s trilt héél hard. Pascal717 iPhone algemeen 72 03-03-12 20:46
iPhone trilt zomaar MrFamous iPhone algemeen 8 28-03-11 16:06
Probleem: iTunes ziet 3GS plotseling niet meer Nielsracing iTunes 19 31-10-09 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.