//

Oude exchange agenda overhalen naar iCloud

Oude exchange agenda overhalen naar iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn vorige baan gebruikte ik een exchange agenda (prive en zakelijk in 1 agenda) Deze exchange server is inmiddels uitgeschakeld. De agenda-afspraken staan nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-14, 10:37
MartijnSC MartijnSC is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Question Oude exchange agenda overhalen naar iCloud

Bij mijn vorige baan gebruikte ik een exchange agenda (prive en zakelijk in 1 agenda)
Deze exchange server is inmiddels uitgeschakeld.
De agenda-afspraken staan nog gewoon in mijn Iphone.
Hier wordt echter geen back-up meer van gemaakt.

Om dit veilig te stellen wil ik van de exchange agenda af en deze opnemen in de icloud agenda.

Nu heb ik op dit Forum al veel gelezen maar heb nog niet een heldere en zekere oplossing gevonden.

Nu las ik dat je de exchange agenda (die dus eigenlijk niet meer aan de exchangeserver hangt) kunt verwijderen en dat de iphone dan vraagt of ik alle agenda items wil verwijderen.
Als ik daar NEE op zeg, zouden alle items bewaard blijven.
Daarna zouden deze dan via icloud opgenomen kunnen worden??

De persoon die dit op het forum meldde had hier geen ervaring mee en gokte dat het zo zou werken.
Heeft iemand hier wel ervaring mee?
Ik wil uiteraard niet al mijn agendapunten/afspraken verliezen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-14, 10:43
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik heb dan wel geen exchange agenda ingesteld, maar wel hotmail en gmail en icloud. Als ik een afspraak van de een naar de ander wil verplaatsen open ik de afspraak, druk ik op agenda en selecteer dan de agenda waar ik het wil hebben. Probeer het ook eens
  #3  
Oud 18-03-14, 10:56
MartijnSC MartijnSC is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

Beste yukhalilsel,

Dat is inderdaad mogelijk maar wel heel veel werk als dit voor alle individuele afspraken, verjaardagen ed. gedaan moet worden.
Helemaal omdat dit op de Iphone moet omdat de agenda via de computer/exchange niet meer te benaderen is.
  #4  
Oud 18-03-14, 11:01
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartijnSC Bekijk bericht
Beste yukhalilsel,

Dat is inderdaad mogelijk maar wel heel veel werk als dit voor alle individuele afspraken, verjaardagen ed. gedaan moet worden.
Helemaal omdat dit op de Iphone moet omdat de agenda via de computer/exchange niet meer te benaderen is.
Ik onderken inderdaad het probleem van het vele tijd dat het gaat kosten. Echter ken ik persoonlijk geen ander alternatief.
Reageren

Labels
exchange, icloud, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud agenda synchroniseert geen oude items... Tsjip iCloud 1 25-01-14 13:50
iCloud agenda uitnodiging werkt niet bij Exchange mailadres MathieuG iCloud 1 19-02-13 22:07
exchange agenda op icloud janfr iCloud 9 16-11-11 10:23
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Exchange agenda naar iphone blik iTunes 20 27-06-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.