//

Vind niet hoe ik cijferslot moet afzetten!

Vind niet hoe ik cijferslot moet afzetten! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet me geen raad meer! Ik gebruik al even een cijferslot op men iPhone en ben het stilaan beu! Nu probeerde ik deze af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-14, 09:43
Manukeschulz Manukeschulz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 5
Standaard Vind niet hoe ik cijferslot moet afzetten!

Ik weet me geen raad meer! Ik gebruik al even een cijferslot op men iPhone en ben het stilaan beu! Nu probeerde ik deze af te zetten, maar vind hem nergens terug!! Ik ga naar "algemeen" en daar zou dat dan moeten tussen staan, maar bij mij dus niet!! Weet iemand wat ik kan doen of wat ik fout doe??
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-14, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manukeschulz Bekijk bericht
Alvast bedankt!
Bij mij staat dat ook niet in General (Algemeen) maar iets onder General in Passcode.
  #3  
Oud 23-03-14, 09:52
Manukeschulz Manukeschulz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 5
Standaard

Ook dat staat er bij mij niet!! Tenzij dat in het Nederlands een andere benaming heeft! Mijn Engels is niet denderend! :confusen:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 maart 2014 om 09:53 ----------

[QUOTE=Manukeschulz;954492]Ook dat staat er bij mij niet!! Tenzij dat in het Nederlands een andere benaming heeft! Mijn Engels is niet denderend!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 maart 2014 om 09:55 ----------

"Toegangscode" is dus het Nederlandse woord!! Bij deze, ik heb het gevonden! Bedankt!
  #4  
Oud 23-03-14, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manukeschulz Bekijk bericht
Ook dat staat er bij mij niet!! Tenzij dat in het Nederlands een andere benaming heeft! Mijn Engels is niet denderend! :confusen:
Oei! Ik ken dan weer de Hollandse vertaling niet van Passcode. Als je Instellingen opent staat er dan nergens een rood icoontje met een wit slotje?
  #5  
Oud 23-03-14, 10:56
Manukeschulz Manukeschulz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 5
Standaard

Idd, heb het icoontje gevonden en men slot dus kunnen afzetten! Bedankt voor de hulp!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe vind je een logfile Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 05-03-12 14:36
iPhone start niet meer door cijferslot Leo van Bruggen iPhone algemeen 5 24-10-07 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.