//

Moederbord iPhone 5 kapot?

Moederbord iPhone 5 kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5 16gb. Onlangs is mijn trilfunctie kapot gegaan en even daarna mijn knop om mijn geluid aan en uit te zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-14, 23:05
voetbalsterke__ voetbalsterke__ is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Neerpelt
Berichten: 130
Standaard Moederbord iPhone 5 kapot?

Ik heb een iPhone 5 16gb.
Onlangs is mijn trilfunctie kapot gegaan en even daarna mijn knop om mijn geluid aan en uit te zetten ook.
Nieuwe trilmotor laten plaatsen, nieuw kabeltje gezet, nieuwe aan en uit knop maar hij werkt gewoon nog steeds niet terwijl het kabeltje wel contact maakt.
Kan dit aan een defect moederbord liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-14, 12:45
iPhoneGuru iPhoneGuru is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Rosmalen
Berichten: 10
Standaard

Het zou ook aan je dock connector kunnen liggen. Als deze bijvoorbeeld denkt dat hij in een dock staat worden bepaalde functies afgesloten.
  #3  
Oud 25-03-14, 14:33
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Waarom laat je niet een gratis onderzoek uitvoeren door een reparatiebedrijf die dit aanbied. Weet niet waar je woont maar op RpairFinder kan je reparatiebedrijven vinden afgaande op postcode.

Dan even naar de site om te kijken of ze gratis onderzoek aanbieden. Krijg je hopelijk de oorzaak te weten en kost je (waarschijnlijk) niet meer dan een uurtje van je dag.
  #4  
Oud 27-03-14, 01:20
voetbalsterke__ voetbalsterke__ is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Neerpelt
Berichten: 130
Standaard

ben al in 2 verschillende winkels geweest..
en ze vinden het niet, 5 nieuwe trilmotors geprobeerd, stuk of 3 nieuwe kabeltjes geprobeerd.. de laatste heeft het zelfs zover gekregen dat hij dus mijn aan en uit knop van het geluid kapot heeft gemaakt. En dan krijg je te horen "tijdens reparaties kunnen er altijd meer problemen optreden"

Ik geef het vrijdag nog een laatste kans bij een andere winkel en anders zal ik ermee moeten leren leven dat de aan en uit knop en de trilfunctie niet meer werkt.
  #5  
Oud 27-03-14, 09:49
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Bij welk 2 winkels ben je geweest? heb je moeten betalen ookal is de reparatie niet geslaagd?

Ik ben ook naar RpairFinder gegaan en heb de websites bezocht van de reparatiebedrijven die hierop staan. Weet niet waar je woont en of je een auto ter beschikking hebt, maar je kan bij alle reparatiebedrijven vaak ook je product opsturen.

Dit zijn de websites waarvan ik denk dat ze je verder kunnen helpen:

www.cellfix.nl (Hoofddorp) --> biedt logicboard/moederbord reparatie aan voor €99,- incl., 30 dagen garantie op je reparatie(denk alleen de onderdelen die zij hebben vervangen, dus niet als het nog steeds niet werkt en het probleem niet het moederbord is)

www.irepairnow.nl (Haarlem) --> biedt reparaties no cure = no pay(ook waterschade) aan, doet je apparaat het nog steeds niet, geld terug(kijk zelf even naar de kleine letters), zij doen alle reparaties, staan niet allemaal op hun site maar ze bieden in principe alles aan.

www.smartphonerepair.nl (Amsterdam of Amstelveen)--> biedt reparaties no cure = no pay (behalve waterschade) aan, weet niet of zij alle reparaties aannemen maar denk het wel

Ik zou zelf even bellen met irepairnow of ze een moederbord reparatie voor je kunnen doen en je probleem wat je tot nu toe hebt gehad uitleggen. Als ik me niet vergis hebben ze ook een haal en breng service.

Hoop dat je hier iets mee kan, succes ermee.
  #6  
Oud 27-03-14, 09:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voetbalsterke__ Bekijk bericht
ben al in 2 verschillende winkels geweest..
Is er een bepaalde reden waarom je geen garantie geclaimd hebt? Elke iPhone 5 heeft in België nog garantie. Tijdens het tweede garantiejaar bij de winkel en/of provider waar je de iPhone gekocht hebt.
  #7  
Oud 31-03-14, 13:58
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

En? probleem kunnen fiksen??
  #8  
Oud 31-03-14, 14:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
Ik zou zelf even bellen met irepairnow of ze een moederbord reparatie voor je kunnen doen en je probleem wat je tot nu toe hebt gehad uitleggen. Als ik me niet vergis hebben ze ook een haal en breng service.
Komt irepairnow ook toestellen ophalen in België en terugbrengen naar België? De TS woont namelijk in België.
  #9  
Oud 31-03-14, 15:50
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Komt irepairnow ook toestellen ophalen in België en terugbrengen naar België? De TS woont namelijk in België.
Hmm, dat weet ik niet.. maar ben bang van niet. Ik heb niet opgelet waar de TS vandaan kwam mijn fout. (oeps)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moederbord iPhone 4 adleenheer iPhone algemeen 16 22-09-12 20:54
Iphone 4 Moederbord reperatie milad257 iPhone algemeen 12 31-07-12 23:04
Iphone 4 moederbord dieterzLs iPhone algemeen 1 20-12-11 12:46
Moederbord kapot? IPHONE 3G 16GB M1256S iPhone algemeen 5 29-11-11 19:41
iphone moederbord mathiasv iPhone algemeen 1 12-11-10 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.