//

Iphone gebruikt automatisch aan/uit knop

Iphone gebruikt automatisch aan/uit knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een paar dagen heb ik een vreemd probleem. Opeens sluit mijn iphone zichzelf steeds vaker af. De aan/uit knop doet het nog prima, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-14, 14:03
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard Iphone gebruikt automatisch aan/uit knop

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik een vreemd probleem. Opeens sluit mijn iphone zichzelf steeds vaker af. De aan/uit knop doet het nog prima, dat wil zeggen dat telkens als ik hem zelf indruk de iphone uit gaat of naar het lockscreen, maar daarnaast doet de iphone dit ook vaak uit zichzelf zonder dat ik op de knop druk. Wat moet ik nu doen? Is dit zelf te verhelpen of is naar de apple store gaan een goede oplossing? Mensen die bekend zijn met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-14, 16:35
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Hmm, misschien zit er iets los in je iPhone... het zelf verhelpen zou eventueel kunnen door hem een keer tegen de muur te smijten, maar dit zou weer andere problemen kunnen veroorzaken.

Wanneer heb je je iphone gehaald? als je nog garantie hebt zou ik de winkel/provider waar je het gekocht hebt contacten of een afspraak maken met de Apple store inderdaad.

Als je geen garantie hebt kan je altijd even naar een reparatiebedrijf gaan die gratis onderzoek aanbied.. weet niet waar je woont maar op www.rpairfinder.nl kan je een reparatiebedrijf vinden die het dichts bij je zit(mits deze zijn aangesloten op deze site). Weet dat GSM reparatie en iPad reparatie | Alle telefoon modellen! gratis onderzoek aanbied(Helmond).
  #3  
Oud 27-03-14, 18:37
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard

Nou heb m 1,5 jaar geleden bij apple zelf gekocht en heb een jaar geleden een nieuwe gekregen van de apple store omdat de aan/uit knop kapot was... Krijg ik nog een nieuwe denk je?
  #4  
Oud 27-03-14, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colburners Bekijk bericht
Krijg ik nog een nieuwe denk je?
Wast ik denk? Ik denk dat je dat het beste aan Apple vraagt. Die kunnen daar uitsluitsel over geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aan/uit knop kapot iphone 4 Midia123 iPhone accessoires en onderdelen 7 23-07-13 23:56
[VRAAG] Iphone 5 uit / aan knop leon3 iPhone algemeen 12 17-01-13 16:09
iPhone 5, volume en aan/uit knop defect?? Appel5 iPhone algemeen 1 09-11-12 09:50
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 30-01-12 00:17
iPhone 4 scherm automatisch aan/uit pblind iPhone algemeen 1 16-03-11 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.