//

Laad circkel blijf je zien

Laad circkel blijf je zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had even een vraag! Ik blijf bovenin mn scherm dat laad cirkeltje zien. Als ik een app open (maakt niet uit welke) dan gaat t ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-14, 11:19
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Question Laad circkel blijf je zien

Had even een vraag! Ik blijf bovenin mn scherm dat laad cirkeltje zien.
Als ik een app open (maakt niet uit welke) dan gaat t cirkeltje weg. Zodra ik weer gewoon naar mn beginscherm ga duikt ie weer op.
Heb daardoor ook t gevoel dat mn batterij sneller leeg loopt.
Heb onlangs wel dropbox geinstalleerd en dacht het daaraan lag maar ik heb me via die app uitgelogd om te kijken of dat hielp maar blijf het zien.
Wie kan me helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-14, 11:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voer om te beginnen eens een harde reset uit. Het kan een probleempje zijn met DropBox unobstructed background sync.
  #3  
Oud 31-03-14, 11:26
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Heb even reset gedaan en nu zie ik het laad icoontje niet meer thanks! Lag het dan aan dropbox? En kan ik dropbox eigenlijk ingelogd laten? Want heb het idee dat als ik ingelogd blijf staan die app continu bezig is en daardoor sneller batterij verlies?
  #4  
Oud 31-03-14, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht
En kan ik dropbox eigenlijk ingelogd laten? Want heb het idee dat als ik ingelogd blijf staan die app continu bezig is en daardoor sneller batterij verlies?
Ik heb hier twee iPhones met iOS 7.1 die gebruik maken van apps met DropBox sync en ik merk eigenlijk weinig of niets van een verhoogd energieverbruik. Iets energie zal het wel verbruiken maar of dat nu de accu beduidend sneller laat leeglopen denk ik niet.
  #5  
Oud 31-03-14, 11:43
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Oke en dan wou ik aan jou nog een vraag stellen (hoef ik niet weer helemaal opnieuw een topic te openen) mijn iphone heeft sowieso de laatste tijd veel kuren. Naast het feit dat ie trager wordt ook andere probleempjes ermee.
Nou werd mij aangeraden om alles een keer eraf te gooien en er weer op te gooien. Naar fabrieksinstellingen ofzo. Maar aangezien ik best een dummy ben met dat soort dingen heb ik geen flauw idee waar ik moet beginnen. Is er een gebruiksaanwijzing om dat te doen voor dummies haha! Als je die weet graag want mijn telefoon gaat steeds meer tegenwerken en dacht misschien is dat wel me laatste optie..
  #6  
Oud 31-03-14, 11:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht
Nou werd mij aangeraden om alles een keer eraf te gooien en er weer op te gooien.
Ga maar niet te veel gooien want daar kan je dingen stuk mee maken.

Mijn persoonlijke ervaring met twee (2) iPhone 4S is dat die soms heel raar kunnen doen na een serie van OTA (Over The Air = via Wi-Fi) updates. En dat sinds iOS 6. Ik heb dat op die twee toestellen opgelost door te herstellen met iTunes. Na het herstel waren alle onverklaarbare problemen verdwenen.

Synchroniseer de iPhone met iTunes. Tijdens de synchronisatie wordt er dan ook een backup gemaakt. Herstel de iPhone na de synchronisatie met iTunes. Na het herstel zal iTunes alles terug synchroniseren zo dat alles weer op het toestel staat zo als het was voor het herstel.
  #7  
Oud 31-03-14, 12:08
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Oke en na het synchroniseren hoe doe je dat herstellen dan? Waar staat dat? Sorry ik ben zo'n kneus met itunes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 maart 2014 om 12:09 ----------

Oh wacht ik zie het al, maar weet je echt zeker dat ik na het synchroniseren dat moet doen? Ben zo bang dat ik alles kwijt ben!?
  #8  
Oud 31-03-14, 12:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht
Oke en na het synchroniseren hoe doe je dat herstellen dan? Waar staat dat?
Dat doe je allemaal met iTunes. Als de iPhone aan de PC is aangesloten staat er een knop "Synchroniseren" en een knop "Herstellen".

iOS: gegevens synchroniseren met iTunes

iOS: inhoud overzetten naar of synchroniseren met een computer
  #9  
Oud 31-03-14, 12:26
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Oke ik ga het proberen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 maart 2014 om 12:30 ----------

Ik zit te kijken.. heb jij nou gewoon 64gig op je iphone!!??
  #10  
Oud 31-03-14, 12:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht

Ik zit te kijken.. heb jij nou gewoon 64gig op je iphone!!??
Ja, ik heb een iPhone 5s met 64 GB. Maar ook nog een iPhone 3GS, 4, 4S en 5 met verschillende capaciteiten.
  #11  
Oud 31-03-14, 13:15
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Zo dat duurde ff! Maar als t goed is staat alles er weer netjes op. Schrok wel ff toen me telefoon weer aan ging al mn apps waren weg haha maar je moet natuurlijk weer opnieuw synchroniseren! Ik hoop dat dit geholpen heeft!
  #12  
Oud 31-03-14, 13:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht
Ik hoop dat dit geholpen heeft!
Ik denk het wel. Als je nu ook de toekomstige iOS updates met iTunes doet zal die iPhone 4S goed blijven werken. Bij een iTunes update wordt het besturingssysteem telkens opnieuw geïnstalleerd. En maak je geen zorgen dat gaat meestal even snel als een OTA update.

Succes verder.
  #13  
Oud 31-03-14, 13:52
Janine88 Janine88 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Oke dus ik moet de update niet meer via de telefoon zelf doen? Dat deed ik namelijk meestal! En kan t trouwens kloppen dat ik nu opeens meer geheugen over heb dan net? (voor die hele herstel)
  #14  
Oud 31-03-14, 13:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine88 Bekijk bericht
En kan t trouwens kloppen dat ik nu opeens meer geheugen over heb dan net? (voor die hele herstel)
Ja, dat kan. Er is nu heel wat cache opgeruimd. Sinds ik die problemen ben tegengekomen op twee iPhone 4S heb ik nooit meer een OTA update gedaan. Ook niet op de nieuwere iPhones.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
Iphone gaat niet meer aan, krijg constant appel logo met circkel Karima iPhone algemeen 2 24-11-12 20:02
3.1 Jailbreaken?, blijf liever op 3.0 josh_b iPhone algemeen 10 06-10-09 19:10
Blijf internetverbinding houden. MDVW Archief 1 16-09-09 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.