e-mail ophalen mislukt
L.S.,
Ik heb al jarenlang probleemloos twee email accounts op mijn Iphone 4GS: een van de zaak met het bijbehorende adres en een met mijn privé adres bij ziggo (@home). Sinds eergisteren krijg ik de volgende melding: "E-mail ophalen mislukt: De e-mailserver "pop.ziggo.nl"reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.". Ik heb niets aan de instellingen veranderd, de instellingen op mijn i-pad zijn dezelfde en daar komen de berichten wel binnen. Hoe kan dit? Mijn telefoon aanbieder is Vodaphone. De poort die ik gebruik is 110.Ik heb de telefoon al twee afgesloten en opgestart, echter geen resultaat.Ik heb Ziggo gebeld, die verwezen mij naar deze site. Wie kan me helpen? |
Instellingen lijken me goed.
Heb je die e-mail account ook op je pc en werkt het daar wel. ? |
Heb je al geprobeert om de poort te veranderen naar 25?
|
poort 25 is voor uitgaande mail
Controleer username en password van je ziggo email |
ja daar doet ie het wel
|
Ga even naar onderstaande site en doorloop de uitleg.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice...e-mail/iphone/ |
Er is het een en ander veranderd bij Ziggo Mail.
Kijk hier eens: https://www.ziggo.nl/#klantenservice...l/imap/mobiel/ Je kan nu ook IMAP gebruiken. Is er een stuk op vooruit gegaan moet ik zeggen. Dus oude Ziggo account verwijderen en nieuw account aanmaken met de nieuwe IMAP instellingen is mijn advies. |
Zeker makkelijk, maar vereist wel goed beheer.
Opletten dus, mailserver van Ziggo is niet zo groot. https://www.hostnet.nl/helpdesk/e-ma...n-imap-en-pop3 |
Citaat:
volgens Ziggo.. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44. |