//

mijn iphone start niet geeft imei nr in scherm weer

mijn iphone start niet geeft imei nr in scherm weer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb van een vriendin een iphone 3 gehad voor mijn moeder die 70 jr word vandeweek en het eens wilde proberen. Nu zei ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-14, 20:47
gaby1977V gaby1977V is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard mijn iphone start niet geeft imei nr in scherm weer

Hallo,
Ik heb van een vriendin een iphone 3 gehad voor mijn moeder die 70 jr word vandeweek en het eens wilde proberen. Nu zei ze je moet hem even herstellen dan gooit die alles van mij eruit dus heb ik net gedaan maar als ik nu opstart komt er te staan only emergency calls en als ik de code van de simkaart invoer geeft die het imei nr en nog een ander nr weer en staat er het itunes embleem.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om weer draaiend te krijgen ?
Ik heb dit met mijn 4s nog nooit gehad zoiets dus zou fijn zijn als iemand tips heeft want mijn moeder wil gewoon eens de iphone uitproberen voor ze een dure 5 koopt nieuw ivm slecht zicht en haar leeftijd dus mijn vriendin zei probeer mijn oude mob eens uit maar moet die het wel doen.
Hopelijk weer iemand hier raad ?
Groetjes
Gaby
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-14, 21:52
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Aansluiten op een PC/MAC met iTunes en daar herstellen ?
  #3  
Oud 13-04-14, 23:19
gaby1977V gaby1977V is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard

Ik zal het proberen moet dan eerst even iTunes op mijn laptop zetten want dat gebruik ik nooit maar dat lukt wel ik hoop dat ik heg dan voor elkaar krijg want ik had enkel via instellingen in het menu die herstel optie gedaan en van daaruit geeft hij dit weer. Dus ergens ging iets fout met die reset via de instellingen.
Groet
Gaby
  #4  
Oud 14-04-14, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaby1977V Bekijk bericht
Dus ergens ging iets fout met die reset via de instellingen.
Als er op die iPhone een jailbreak stond, wat niet uitgesloten is bij een iPhone 3G, dan gaat dat inderdaad fout.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Itunes geeft een slotje bij iphone weer Helpmijaub iTunes 0 06-05-13 14:29
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron marleenjoosten iPhone algemeen 3 09-03-13 01:13
Mijn IPhone 4s 5.1.1. valt uit start weer op Petrajansen iPhone algemeen 9 17-06-12 10:31
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op vankraay iPhone algemeen 11 18-06-10 19:04
Windows: itunes geeft geen imei/telnr weer Phyzx iTunes 0 07-04-10 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.