//

Fotoalbums iPhone synchroniseren met iMac

Fotoalbums iPhone synchroniseren met iMac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben nieuw op het forum en ik heb gelijk een vraag. Ik wil fotoalbums van een iPhone 4 (iOS 6) kopiëren naar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-14, 18:01
LittlePinkel LittlePinkel is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard Fotoalbums iPhone synchroniseren met iMac

Beste,

Ik ben nieuw op het forum en ik heb gelijk een vraag. Ik wil fotoalbums van een iPhone 4 (iOS 6) kopiëren naar mijn iMac (Mavericks, model eind 2013). iPhoto herkent alleen de filmrol, en met fotolader heb ik hetzelfde probleem. Ik wil wel programma's installeren, maar geen geld uitgeven. Ik heb iBrowse geprobeerd, maar daar kom ik niet uit. Mijn vraag is dus: zijn er mogelijkheden om fotoalbums te kopiëren naar mijn mac?

Alvast bedankt.

-LP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-14, 18:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LittlePinkel Bekijk bericht
Mijn vraag is dus: zijn er mogelijkheden om fotoalbums te kopiëren naar mijn mac?
Als het albums zijn die je zelf hebt aangemaakt op de iPhone dan zijn die albums eigenlijk niet meer dan verwijzingen + thumbnails naar foto's die in de Filmrol staan.

Je kan altijd de app PhotoSync proberen (maar die kost dan weer een klein beetje geld).
  #3  
Oud 25-04-14, 19:55
LittlePinkel LittlePinkel is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Sorry voor mijn late reactie, ik was op vakantie.
Het probleem is dat mijn vriend ooit een keer zijn iPhone met zijn windows PC heeft gesynchroniseerd, en een optie aangeklikt waardoor alle fotoalbums van zijn PC naar de iPhone zijn gesynchroniseerd. Alleen is de PC helaas gestolen, en er is geen back-up van. Er staan dus belangrijke foto's van de oude PC op de iPhone, die er dus af moeten. Hoe doe ik dit? In iPhoto staat alleen de filmrol, de albums kan ik niet vinden.

-LP
  #4  
Oud 25-04-14, 20:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LittlePinkel Bekijk bericht
Hoe doe ik dit?
Met PhotoSync kan dat:

PhotoSync - transfer photos and videos over Wi-Fi - www.photosync-app.com
  #5  
Oud 30-04-14, 13:35
LittlePinkel LittlePinkel is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Het is nu gelukt, maar nu wil mijn vriend alle foto's van zijn telefoon verwijderen. Ik heb gezocht op het forum, hier zeggen ze dat ik een vinkje weg moet halen en dat er dan een melding komt om alles te verwijderen, maar de PC waar het mee is gesynchroniseerd is er niet meer.

Iemand een oplossing?

-LP
Reageren

Labels
fotoalbums, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren film van iPhone naar iMac? WilK3012 iPhone algemeen 0 04-11-12 17:50
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac Scirocco iTunes 5 26-05-12 18:56
Gemaakte fotoalbums naar pc synchroniseren stefaaaan iTunes 3 06-02-12 22:54
Synchroniseren iPhone 3GS op Exchange 2007 met iMac Redapple18 iTunes 4 27-10-10 20:36
Contactgegevens exchange Iphone synchroniseren met IMac bajes iTunes 1 19-10-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.