//

Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer..

Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4 is vrijdag gevallen en is meteen uitgegaan. Heb hem in de DFU mode geprobeerd te krijgen maar dat doet hij niet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-14, 12:28
Noat Noat is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer..

Mijn Iphone 4 is vrijdag gevallen en is meteen uitgegaan. Heb hem in de DFU mode geprobeerd te krijgen maar dat doet hij niet. Ik heb hem aan mijn computer aangesloten om mijn foto's eraf te halen en hij reageert wel gewoon op itunes. Ook als hij aan de lader zit hoor ik hem steeds trillen (hij staat in trilfunctie) HELP!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-14, 13:00
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Volgens mij zit de connector los van het scherm door de val
  #3  
Oud 20-04-14, 13:24
Noat Noat is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door valencio Bekijk bericht
Volgens mij zit de connector los van het scherm door de val
Bedankt voor je snelle antwoord! Weet je heel toevallig hoe ik dit kan verhelpen?
  #4  
Oud 20-04-14, 15:18
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Tja ik denk niet dat je het zelf wilt doen, want er kan altijd iets fout gaan.. (Telefoon moet zoiezo opengemaakt worden)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! WidoFoto iPad accessoires en onderdelen 0 28-12-12 19:12
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 Kuipertje iPad algemeen 6 13-10-12 09:52
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. GerritClaes iTunes 23 23-05-12 16:11
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. Antonia iTunes 0 20-11-11 11:51
iPhone: Sn0wbreeze logo blijft in iphone beeld geen contact met computer Gkoelewijn Jailbreak 2 08-12-10 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.