//

Waar op letten bij tweedehands iPhone 5S?

Waar op letten bij tweedehands iPhone 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta op het punt om een 2e hands 5S aan te schaffen. Waar let je dan allemaal op? Ik heb zelf nog geen nano ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-14, 15:29
rtf74 rtf74 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard Waar op letten bij tweedehands iPhone 5S?

Ik sta op het punt om een 2e hands 5S aan te schaffen.

Waar let je dan allemaal op? Ik heb zelf nog geen nano simkaart (het is een kadootje). Kan wel via de verkoper testen.

Wel moet de iCloud activatie lock eraf voor ik vertrek uiteraard.
Wi-Fi
Camera
Bluetooth
geluid
beschadigingen.

Toch knaagt er ook wel iets. Het is geen overdreven lage prijs. 485,- voor een witte 5S 32GB met toebehoren, bon, en doos. Wat ik me alleen afvraag is waarom iemand een iPhone t.w.v. 800,- binnen 3 maanden voor 315,- minder gaat verkopen?

Als het ding gewoon werkt, ik een bon en de doos heb zal het toch wel goed zitten neem ik aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-14, 15:36
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Als je bij de verkoper thuis gaat, breng je laptop mee. Je kan zo nodig ook zijn computer gebruiken. Herstel de iPhone via iTunes en stel hem helemaal opnieuw in (activatiestappen dus helemaal doorlopen). Als de iPhone daarna nog steeds perfect werkt, is het dik in orde. Vraag ook aan de verkoper om naar de iCloud website te gaan, in te loggen en de huidige iPhone te verwijderen uit 'Zoek mijn iPhone'. Als dit alles gedaan is zou je er normaal zeker van moeten zijn dat alles in orde is.

Laatst gewijzigd door Tigerx95; 08-05-14 om 15:37. Reden: Spellingsfout
  #3  
Oud 08-05-14, 17:29
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

Ik zou letter op een werkende vingerafdruk-scanner.
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweedehands iPhone 4S: waar moet ik op letten? Timood Koopinformatie Nederland 7 13-05-13 23:34
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? thecoder Jailbreak 2 20-04-13 15:08
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? semih iPhone algemeen 3 01-11-10 18:07
Waar op letten tweedehands Iphone. prep02 Koopinformatie Nederland 11 19-09-08 23:02
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? Alternative Junkie Archief 5 18-11-07 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.