//

beveiligingsvoorzieningen verbruikt veel data

beveiligingsvoorzieningen verbruikt veel data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmorgen hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb normaal gesproken altijd mobiele netwerken uitstaan aangezien ik een vrij kleine bundel heb,maar aangezien hij in slaapstan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-14, 10:43
Jacqueline1978 Jacqueline1978 is offline
• iOS 7.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 16
Standaard beveiligingsvoorzieningen verbruikt veel data

Goedenmorgen hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik heb normaal gesproken altijd mobiele netwerken uitstaan aangezien ik een vrij kleine bundel heb,maar aangezien hij in slaapstan niet altijd de whats app berichten binnenkrijgt automatisch heb ik hem toch aangezet.

Ik heb enkel whats app aangevinkt waarbij ie mobiele data mag gebruiken.
Ook heb ik er in totaal maar 5 apps op staan , wahts app nu.nl, facebook, kpn mb meter, mijn kpn.

Al een aantal dagen was het mobiele verbruik dus minimaal. ineens gisteravind terwijl Wi-Fi ook aanstond zag ik dat ie 4,6 mb verbruikt had ineens. ik ging onder mobiele netwerken kijken waaraan verbruikt was.

stond er onder al die apps systeem. en toen ik daar op drukte stond er boven aan beveiligingsvoorzieningen met 3,9

ik net naar apple support gebeld omdat ik bang was dat er dan wat verkeerd was. hij vertelde dat dat een verzamelnaam was voor alles ,contrlortr van apps ,beveiliging safari enz.
was us heel normaal.

maar toen ging hij in zijn eigen mobiel kijken en daar had ie nog geen mb staan daaraan.
Hij vond het ook wat veel maar wist niet waarom.

kunnen jullie mij daar wat over vertellen in simpele bewooring want ben er nog niet zo heel handig mee.

ik had de teller 8 mei op nul gezet dus het was maar van 5 dagen.
heb geen rare dingen erop gedaan.
enkel whats app en keer fecebook en nu.nl
en ineens gisteren in een keer 3,9

zou het dan kunnen zijn dat er een virus of malware opzit ofzo?

Hoop wat te horen

groet

Jacqueline
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-14, 13:20
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

3.9 MB in 5 dagen? Dat is helemaal niks.
  #3  
Oud 13-05-14, 15:30
Jacqueline1978 Jacqueline1978 is offline
• iOS 7.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 16
Standaard

Nee dat snap ik , maar waar is dat dan voor die beveilgingvoorzieningen. 2 dagen niks en in een keer 3,9 mb daarvoor. Wat betekend dat eigenlijk beveiligingsvoorzieningen
  #4  
Oud 13-05-14, 15:37
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Kijk eens onder: netwerk --> systeem services(helemaal onderaan) daar staan wat dingen opgesplitst in o.a. push notificaties, locatievoorzieningen networking enz. Hier stat bij mij 1.4 GB dus dat is wel wat meer .

Heb je ook de gegevens bekeken voordat je deze had gereset? Misschien is het wel heel normaal dat je een basis verbruik aan MB's hebt. bekijk eens wat er per dag bij komt en reset het over 5 dagen nogmaals om te zien of er hetzelfde patroon uitrolt?

Ik ben het wel eens met Otje82. 3,9 mb is heel weinig, misschien scheelt het als je je databundel omhoog gooit, hoef je ook niet zo te stressen over een paar mb's meer of minder.
  #5  
Oud 13-05-14, 15:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqueline1978 Bekijk bericht
Wat betekend dat eigenlijk beveiligingsvoorzieningen
Controle op app udates, Safari safe browsing data, enz... Als je die iPhone af en toe synchroniseert met iTunes dan haalt iTunes die data op en verbruik je geen mobiele data.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail app verbruikt veel data door browsen jberends84 iPhone Apps 0 28-09-13 09:19
Help, iPhone 5 verbruikt veel data melwit iPhone algemeen 6 13-09-13 22:37
Verbruikt pinterest veel data? truckdiver iPhone Apps 0 04-10-12 09:31
iphone verbruikt veel data r1Ch iPhone algemeen 26 09-05-12 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.