//

Bij elke afspeellijst komen er flinke MB's Overige Bestanden bij! Help!

Bij elke afspeellijst komen er flinke MB's Overige Bestanden bij! Help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben de trotse eigenaar van een zilveren Iphone 5S 16G. ik heb hem nu een aantal maanden en ik had inmiddels 2,04G aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-14, 23:50
mdegroot1987 mdegroot1987 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Angry Bij elke afspeellijst komen er flinke MB's Overige Bestanden bij! Help!

Goedenavond,

Ik ben de trotse eigenaar van een zilveren Iphone 5S 16G. ik heb hem nu een aantal maanden en ik had inmiddels 2,04G aan Overige Bestanden, vanavond een herstel gedaan etc en kwam nu weer uit op 220 MB Overige Bestanden, heel netjes dus!

Ik ga mijn muziek er weer opzetten (heb diverse afspeellijsten) en per afspeellijst komen er mega veel MB's bij aan het kopje Overige bestanden hij stond op ten duur op 604 MB en 1 afspeelijst verder is het nu 980 MB

Wie weet hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen?!

Het neemt zoals jullie begrijpen enorm veel ruimte in beslag, lijkt mij niet dat het bij iedereen zo is?

Bij voorbaat bedankt voor jullie ideen/oplossingen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-14, 07:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdegroot1987 Bekijk bericht
Ik ga mijn muziek er weer opzetten (heb diverse afspeellijsten) en per afspeellijst komen er mega veel MB's bij aan het kopje Overige bestanden hij stond op ten duur op 604 MB en 1 afspeelijst verder is het nu 980 MB
Ik heb geen deuntjes op mijn drie (3) iPhones en overige data gebruikt op die toestellen ca. 1.3 - 1.5 GB

Citaat:
Wie weet hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen?!
Over dit fenomeen zijn al boeken geschreven op dit forum. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens.

Citaat:
....lijkt mij niet dat het bij iedereen zo is?
Niet alles is wat het lijkt. Aangezien er al tientallen topics over dit fenomeen op het forum staan mag je er van uitgaan dat het bij ongeveer iedereen zo is.
  #3  
Oud 31-05-14, 13:22
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Een afspeellijst is eigenlijk een aantal shortcuts naar muziek files op je iPhone...

Je moet dus de files vanuit je iPhone zelf naar je muzieklijst slepen...

Doe je dit vanuit je bibliotheek in iTunes of vanuit een andere map op je pc dan komen er muziekbestanden bij in je iPhone en wordt de gebruikte ruimte dus groter...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5S bij overige resellers Fruitmania Koopinformatie Nederland 1 14-11-13 21:16
Windows: Afspeellijst bij muziek toevoegen Niels1101 iTunes 3 12-02-12 17:58
Ipad 2 ios 5 Muziek: bij afspeellijst / genre geen afbeeldingen WoodyGo iPad algemeen 1 13-11-11 14:04
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst martijnbeks Muziek, foto & video 2 21-04-10 17:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.