//

iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer

iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Ik heb een iPhone 4S en sloot hem net aan op mijn pc om een reservekopie te maken via iTunes. Dat heb ik gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-14, 16:08
AmberHelena AmberHelena is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer

Help! Ik heb een iPhone 4S en sloot hem net aan op mijn pc om een reservekopie te maken via iTunes. Dat heb ik gedaan en daarna nog alle foto's handmatig naar een map op de pc gekopieerd en daarna verwijderd, want mijn geheugen zat vol.

Ik moest al een tijd een update uitvoeren dus ik klikte binnen iTunes aan dat ik mijn iPhone wilde bijwerken. Tijdens dat bijwerken kreeg ik een foutmelding, dat het niet gelukt was. Daarna stond er dat ik mijn iPhone eerst moest herstellen voor gebruik. Ik heb die optie toen aangeklikt. Tijdens het herstellen klonken er steeds meldingen dat hij losgekoppeld en weer verbonden was zonder dat er op de PC iets te zien was.

Op het schermpje stond er een iTunes logo met een pijl ernaar en een plaatje van de USB kabel. Als ik zo'n geluid hoorde verdween het logo en stond er het apple logo.

Even later kreeg ik de melding dat het herstellen onmogelijk was door een onbekende fout. De telefoon werd losgekoppeld.Op het scherm stond nog steeds het iTunes logo met de pijl etc. Ik heb mijn telefoon aan en uit proberen te zetten maar dan komt alleen dat logo steeds weer terug. Als ik hem nu weer met mijn pc verbind hoor ik wel het geluid dat hij aangesloten is maar iTunes ziet hem niet en de computer ook niet.

Hij doet verder niets meer... Wat moet ik nu doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-14, 16:20
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ofwel alles van iTunes (inclusief de Apple drivers) van je pc verwijderen en opnieuw installeren, of met een andere pc proberen.

Mijn vriendin heeft dit kort geleden ook gehad tijdens het updaten naar iOS 7.1.1.
  #3  
Oud 05-06-14, 16:23
AmberHelena AmberHelena is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Ik ben dezelfde update aan het doen. Maar als ik alles van iTunes verwijder terwijl ik de reservekopie via iTunes naar mijn PC heb gemaakt dan ben ik mijn reservekopie toch kwijt? Ik kan die hele kopie trouwens ook nergens vinden.
  #4  
Oud 05-06-14, 16:41
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmberHelena Bekijk bericht
Ik ben dezelfde update aan het doen. Maar als ik alles van iTunes verwijder terwijl ik de reservekopie via iTunes naar mijn PC heb gemaakt dan ben ik mijn reservekopie toch kwijt? Ik kan die hele kopie trouwens ook nergens vinden.
Dat komt omdat die in een verborgen map staan in je map 'mijn documenten'. Je kan die zichtbaar maken door dit aan te vinken in de opties van de map.

Dan kan je daar voor de zekerheid een kopie van maken en daarna alles opnieuw installeren.
  #5  
Oud 09-06-14, 10:54
dynovian dynovian is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard iOS 7.1.1. update gaat mis

Ik wilde mijn iphone 4s ook updaten naar iOS 7.1.1. dus deed dat, kreeg uiteindelijk een foutmelding op mn mobiel dat iets fout was gegaan dus ik denk ik udate opnieuw (kon het nog een keer aantikken dus dacht dan probeer ik t nog een keer misschien verloopt de update nu wel goed)
Vervolgens verscheen eerst het apple logo dus ik denk hij is klaar want de mobiel heft zichzelf opnieuw opgestart, krijg ik ook in t beeld scherm een stekkertje te zien met een pijltje naar een ITunes logo.

Ik doe eigenlijk niets met ITunes dus denk ik update dit eerst op mn latop zelf. Dit gedaan en daarna mn mobiel op mn laptop aangesloten.
Krijg ik dus ook het bericht "Itunes heeft een mobiel aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met ITunes".

Nu zit ik met een mobiel die nergens meer op reageert en het beeld vh snoertje met pijl naar ITunes blijft geven.
Is er een handige jetser die ervaring hiermee heeft of enig idee wat ik met mijn mobiel aan moet nu?
  #6  
Oud 09-06-14, 10:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dynovian Bekijk bericht
Krijg ik dus ook het bericht "Itunes heeft een mobiel aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met ITunes".
Installeer de allerlaatste versie van iTunes en herstel de iPhone met iTunes. Als je een iCloud backup hebt kan je die na het herstel terugzetten.
  #7  
Oud 09-06-14, 11:09
dynovian dynovian is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de reactie, zou dit nu puur aan de iOS update liggen of is dit nu eenmaal wat wel eens gebeurt met software dat alles vastloopt en je alles moet resetten?
  #8  
Oud 09-06-14, 11:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dynovian Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie, zou dit nu puur aan de iOS update liggen of is dit nu eenmaal wat wel eens gebeurt met software dat alles vastloopt en je alles moet resetten?
Een OTA (over Wi-Fi) update kan altijd wel eens fout gaan. Persoonlijk doe ik alle updates met iTunes. Dan moet er ook nooit ruimte vrijgemaakt worden op de iPhone.
  #9  
Oud 09-06-14, 11:22
dynovian dynovian is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een OTA (over Wi-Fi) update kan altijd wel eens fout gaan. Persoonlijk doe ik alle updates met iTunes. Dan moet er ook nooit ruimte vrijgemaakt worden op de iPhone.

Oke bedankt voor de tip en uitleg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden RBrinks iPhone algemeen 5 19-01-14 17:05
iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets sharonxx iPhone accessoires en onderdelen 0 15-10-13 10:46
Apps niet meer kunnen installeren/ updaten?! FlorisJ90 iPad algemeen 9 20-11-12 20:49
Ipad en Mac kunnen niet meer updaten daansvs iPhone algemeen 4 20-11-12 17:11
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. bennojulian iPhone algemeen 4 19-11-12 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.