//

Kan niet inloggen iPhone Apple ID dus iCloud niet verwijderen

Kan niet inloggen iPhone Apple ID dus iCloud niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb meerdere Apple ID accounts, wil er maar 1 instellen op mijn iPhone voor aankopen App store en voor iCloud. Ik weet niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-14, 12:12
reinekee reinekee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard Kan niet inloggen iPhone Apple ID dus iCloud niet verwijderen

Hi, ik heb meerdere Apple ID accounts, wil er maar 1 instellen op mijn iPhone voor aankopen App store en voor iCloud.

Ik weet niet waar ik dit op mijn iPhone kan wijzigen.

Zit nu bij iCloud, maar dat is een niet gecontroleerd account, zie alles grijs, want was niet meer bestaand e-mailadres van oud Apple ID, ooit aangegeven in iTunes, heb iCloud dus nooit geactiveerd.

Ik kan ook de controlevraag niet beantwoorden (vraagt geboortedatum maar kennelijk nooit juist ingevuld), dus hoe kan ik nu mijn niet gecontroleerde Apple ID iCloud verwijderen en een kloppende invoeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan iCloud account niet verwijderen want ik heb het emailadres niet meer cindydepindy iCloud 34 31-01-18 19:44
kan niet inloggen op Icloud Control Panel voor Windows svenvg93 iCloud 3 08-05-15 09:36
kan Apple Id niet inloggen vanwege Cookie probleem fsleeking iPhone algemeen 3 12-11-12 22:13
Kan niet inloggen via iPhone op Apple ID Juanclaro iPhone algemeen 0 24-09-12 10:31
Kan Icloud niet verwijderen sleepie iCloud 2 30-10-11 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.