//

Whatsapp chat geschiedenis terug plaatsen van af iCloud, technische vraag ?

Whatsapp chat geschiedenis terug plaatsen van af iCloud, technische vraag ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag mij af, ik ken de stappen voor het terug plaatsen van een chat geschiedenis van af iCloud . Nu vraag ik mij af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-14, 19:10
face2013 face2013 is offline
• iOS 14.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 9
Standaard Whatsapp chat geschiedenis terug plaatsen van af iCloud, technische vraag ?

Ik vraag mij af, ik ken de stappen voor het terug plaatsen van een chat geschiedenis van af iCloud .

Nu vraag ik mij af als ik een bericht verwijder in een whatsapp chat blijft deze dan wel op me iCloud staan?

Voorbeeld : ik zend naar iemand xxxx en verwijder dit bericht direct uit me chatlijst, word het bericht dan wel bijgeschreven in me iCloud back-up archief, en komt dan bij het terugplaatsen van me back-up van uit iCloud xxxxx weer terug in mijn chatlijst?

ik heb iedere dag een back-up maken aangevinkt in de whatsapp instellingen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-14, 20:48
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door face2013 Bekijk bericht
Ik vraag mij af, ik ken de stappen voor het terug plaatsen van een chat geschiedenis van af iCloud .

Nu vraag ik mij af als ik een bericht verwijder in een whatsapp chat blijft deze dan wel op me iCloud staan?

Voorbeeld : ik zend naar iemand xxxx en verwijder dit bericht direct uit me chatlijst, word het bericht dan wel bijgeschreven in me iCloud back-up archief, en komt dan bij het terugplaatsen van me back-up van uit iCloud xxxxx weer terug in mijn chatlijst?

ik heb iedere dag een back-up maken aangevinkt in de whatsapp instellingen.
nou ik heb opdat ook gedaan bij mijn reeks iPhones, maak een reservekopie van je iphone (op de icloud of iTunes) reset je telefoon, zet back-up terug en Viola. Filmpjes worden niet ondersteund, dan krijg je een foutmelding

Groet. Just
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone applesjako iPhone algemeen 3 27-03-14 08:34
[Vraag] Hoe verander ik Meldingstoon van Whatsapp rmeijer18 Ringtones en Wallpapers 5 18-09-13 10:22
Jailbreak gelukt... hoe nu WhatsApp op 3G plaatsen boesh Jailbreak apps en thema's 1 02-01-13 21:12
Delen terug zetten van icloud QueenM iCloud 1 03-01-12 15:51
Terug van weggeweest! vraag over men nieuwe 3g Bahemath Archief 17 08-06-09 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.