//

Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone

Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ringtone gemaakt en de instructies opgevolgd van dit forum en van elk ander forum dat ik kon vinden. Dus een mp3 omgezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-14, 22:11
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone

Ik heb een ringtone gemaakt en de instructies opgevolgd van dit forum en van elk ander forum dat ik kon vinden.

Dus een mp3 omgezet naar M4A, vervolgens naar M4R, het bestandje ingekort naar 29 seconden en de iPhone gesynchroniseerd.

Het bestandje staat keurig bij mijn muziek en komt ook tevoorschijn in lijst met nummer wanneer ik een wekkergeluid wil selecteren.

Maar ik wil 'm als ringtone hebben en daar staat ie niet.

Alles is toch goed gegaan lijkt mij, want het bestand is er, maar waarom kan ik hem dan wel afspelen als liedje en selecteren als wekker maar niet instellen als ringtone?

Zie ik iets over het hoofd?

Laatst gewijzigd door Koockaburra; 01-07-14 om 22:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-14, 22:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koockaburra Bekijk bericht
Zie ik iets over het hoofd?
Ik moet die MP3 altijd eerst omzetten naar AAC. En dan hernoemen naar M4R.
  #3  
Oud 01-07-14, 22:45
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard

dat heb ik allemaal al gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juli 2014 om 21:46 ----------

Maar ik heb mijn paps gebeld en het probleem is opgelost. Ik was vergeten tijdens het synchroniseren het juiste tabblad aan te klikken. Het tabblad waarop tonen staat.

Alles doet het nu.

Achteraf niet moeilijk, maar ben nu wel superblij dat het werkt..
  #4  
Oud 02-07-14, 23:08
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard

Update:

Nadat ik 2 eigengemaakte ringtones had toegevoegd, kreeg ik de smaak te pakken en maakte een derde. Toen ging er iets mis. Tijdens het synchroniseren verdwenen de eerste twee en nu gebeurt er helemaal niks meer. Ik heb de ringtones opnieuw aangemaakt, alle stappen doorlopen en wanneer ik mijn foon inplug, zijn de tones ook zichtbaar, maar tijdens het synchroniseren gebeurt er niks meer. Al mijn eigen gemaakte ringtones zijn ineens weg. Ik heb de foon al enkele keren uit en weer aan gedaan, de pc opnieuw opgestart, zelfs de instellingen van de foon opnieuw ingesteld, de ringtones opnieuw gemaakt, maar mijn foon accepteert ze niet.

Ik baal er erg van. Iemand nog tips?
  #5  
Oud 02-07-14, 23:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

In mijn ervaring heeft iOS 7 iets gebroken met ringtones. Kreeg de custom tones alleen aan de praat na het installeren van iets na m'n jailbreak.

Probeer dit eens: ringtone sync instellingen uitschakelen (iTunes), syncen, harde reset iPhone, opnieuw aankruisen in de sync instellingen (iTunes), syncen.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sychronisatie maar voor 80% gelukt. Wie helpt? reggy72 iPhone algemeen 3 15-12-12 12:48
jailbreak gelukt maar nog steeds simlock agbulut Jailbreak 14 21-04-11 11:51
Zelf een ringtone instellen mdl Ringtones en Wallpapers 2 11-09-10 01:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.