//

Twijfel niet tussen de HTC Diamond of iPhone 3G!!!

Twijfel niet tussen de HTC Diamond of iPhone 3G!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Zag op tweakers dat vanaf vandaag ook de HTC Touch Pro verkrijgbaar is. Dat is gewoon een HTC Touch Diamond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-08-08, 17:42
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Zag op tweakers dat vanaf vandaag ook de HTC Touch Pro verkrijgbaar is. Dat is gewoon een HTC Touch Diamond alleen dan met uitschuifbaar toetsenbord. Toestel ziet er netjes uit! En qua prijs ongeveer hetzelfde als de iPhone...

De processor is hetzelfde gebleven, alleen het ram en rom geheugen zijn wat geupgrade. Volledige vergelijking is hier te zien: Compare phones - GSMArena.com.

Nadeel is weer wel dat hij 18.1 (!!!!) mm dik is...

Ben benieuwd of iemand al ervaringen met deze phone heeft...
Ervaringen kan natuurlijk nog niet, vanaf dinsdag a.s. worden de NL versies pas uitgeleverd
Gister avond mocht ik er even mee spelen op een HTC meeting.
De Touch Pro is een mooi toestel, voelt beter en sneller dan de Diamond.
Mijn eerste gevoel gaf aan dat er een andere touch-screen is gebruikt, hoewel ze dat ontkende.
Toen ik ze naast elkaar aan de directeur liet zien en voelen zag hij het ook pas
Deze screen voelt veel gladder aan en reageert veel beter dan die op de Diamond.
Nog niet zo lekker als de iPhone, maar voor een WM toestel begint het er op te lijken.
Het toetsenbord zit lekker strak onder het toestel en "klikt" er heel stevig uit.
Ook met het werken hiermee zit hij zo stevig naar buiten dat hij niet zomaar inklapt tijdens het werken.
de eerste keer dat ik hem inschoof viel het toestel bijna uit mijn handen zo hard als hij naar binnen wordt getrokken.
Alles hebben ze heel degelijk afgewerkt dus, ik was weer eens zeer verrast over een WM (HTC) toestel.
Natuurlijk was dit een leeg en kaal toestel net uit de doos, maar het grotere geheugen is zeer goed merkbaar.
Alles reageert lekker snel en dingen openen direct bij aanklikken.
De dikte viel me heel erg mee in tegenstelling tot de afbeeldingen die ik ervan had gezien.
Op foto's vond ik het er een beetje als een gedrocht uit zien, maar in het echt valt het heel erg mee.
Het is vergelijkbaar aan de grote van een iPhone, op papier lijkt het enorm, in de praktijk valt het mee.
De Touch Pro voelt door zijn dikte wel heel prettig aan, ligt lekker in de hand.
De achterkant (batterij-cover) is niet meer van hoogglans maar is nu mat zwart.
Dit voelt prettig en laat geen (of nauwelijks) vette vingers achter.
Ook beschikt de Touch Pro over een flits lampje voor de camera.
De Diamond zou ik niemand aanraden, maar zo ver ik kon zien heeft de Pro wel de "X-factor".
Ik houd het lekker bij mijn (1e gen.) iPhone, maar de Pro heeft zeker ook wat te bieden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC Touch Diamond ruilen tegen Iphone? HDL Koopinformatie Nederland 13 21-11-08 13:40
Test beeldkwaliteit iPhone & HTC Diamond Jobbele iPhone algemeen 12 16-08-08 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.