//

Upgraden van iPhone 4 naar iPhone 5S ?

Upgraden van iPhone 4 naar iPhone 5S ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik heb een vraagje... Ik heb nu al 1,5 jaar mijn iPhone 4, maar krijg nu al het probleem 'met het oude model' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-14, 11:18
EmilyVD EmilyVD is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: België
Berichten: 2
Standaard Upgraden van iPhone 4 naar iPhone 5S ?

Hallo iedereen

Ik heb een vraagje...

Ik heb nu al 1,5 jaar mijn iPhone 4, maar krijg nu al het probleem 'met het oude model' zoals bijvoorbeeld sommige apps dat ik niet kan downloaden omdat ze niet geschikt zijn voor iPhone 4. Ook met IOS 8 hoort iPhone 4 er niet meer bij.
Daarom zou ik als de iPhone 6 uitkomt, graag een iPhone 5S kopen (omdat de prijs dan wat verlaagt). Maar nu heb ik ergens gelezen dat ze deze misschien uit het programma gaan halen. Is het dan de moeite om hem te kopen ? Want als ik hem koop en een halfjaar later heb ik weer dat probleem (zogezegd een oud toestel), want anders kan ik beter een iPhone 6 kopen en ben ik nog zeker dat hij wel meegaat.

Ik zou graag jullie mening hierover weten.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-14, 11:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EmilyVD Bekijk bericht
Want als ik hem koop en een halfjaar later heb ik weer dat probleem (zogezegd een oud toestel), want anders kan ik beter een iPhone 6 kopen en ben ik nog zeker dat hij wel meegaat.
De iPhone 5s zal na zes maanden zeker geen "zogezegd oud toestel" zijn. Dat was de iPhone 4 ook niet toen drie jaar geleden de iPhone 4S verscheen.
  #3  
Oud 25-07-14, 20:04
EmilyVD EmilyVD is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: België
Berichten: 2
Standaard

Oke bedankt.
Reageren

Labels
iphone 4, iphone 5s, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3 GS upgraden van 4.2.1 naar 5.1.1 Bokie Jailbreak 3 14-02-14 09:22
iPhone: Iphone 1e generatie van 3.1 naar hoger upgraden jjvanarend Jailbreak 2 26-01-11 19:53
hoe upgraden van 3.0 naar 3.2.1. unlocked iphone jaimiefanatic Archief 1 01-11-09 13:37
Problemen na upgraden iPhone 1.0 van 2.2.1 naar 3.0 chris96 iPhone algemeen 3 07-07-09 21:26
Iphone firmware upgraden van 2.0 naar 2.2 markospsx Archief 1 15-02-09 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.