//

Problemen met iMovie en mijn ruimte

Problemen met iMovie en mijn ruimte discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai allemaal, Ik heb een project gemaakt van 20 minuten op mijn iMovie. Ik wou het project importeren en ik heb daarvoor al mijn apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-14, 01:46
roosjex roosjex is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 18
Standaard Problemen met iMovie en mijn ruimte

Hai allemaal,
Ik heb een project gemaakt van 20 minuten op mijn iMovie.
Ik wou het project importeren en ik heb daarvoor al mijn apps en muziek verwijderd zo dat ik het op mijn filmrol kon zetten en vervolgens op mijn computer.. Aleen dat lukte niet.

Dus heb ik de video ingekort naar 14 minuten, ook geprobeerd om hem op Youtube te zetten maar is ook niet gelukt, zelfde geld voor iTunes.

Ik wil mijn film echt heel graag op mijn camera rol maar het lijkt wel alsof het steeds meer ruimte in beslag neemt Eerst nam het maar 3 GB in beslag, maar nu ik de film heb ingekort 9 GB.. Hoe kan ik zorgen dat ik hem op mijn iPhone filmrol krijg of hoe kan ik uberhaubt zorgen dat ik de film op mijn computer kan zetten?

Alvast bedankr!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-14, 20:38
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Download programma ITOOLS for Windows op je Pc.
Hiermee kan je bestanden van pc naar iphone vice versa zetten zonder itunes
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie jovdo iPad Apps 0 25-04-12 00:14
Waar is mijn geheugen heen ( na IMovie etc.) ReikiKing iPhone algemeen 0 16-06-11 19:41
iPhone: Problemen met mijn iPhone maurice1991 Jailbreak 3 13-06-11 21:19
problemen met mijn iPhone 3G 56024 iPhone algemeen 0 11-09-09 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.