//

iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm

iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik m'n telefoon opnieuw opstart (10 seconden home button en power button vasthouden) doe op mijn iPhone 4s iOS 7.1.2 vanaf de instellingen app. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-14, 20:19
fadinabi fadinabi is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm

Als ik m'n telefoon opnieuw opstart (10 seconden home button en power button vasthouden) doe op mijn iPhone 4s iOS 7.1.2 vanaf de instellingen app. Flikkert het hele scherm ineens als ik hem aanzet , ik heb dit al sinds iOS 7, en uit en aanzetten en hard resetten lost het probleem niet op , het gaat na paar uur vanzelf over
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-14, 20:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zal wel een hardware "bug" zijn. Zit in die iPhone nog het originele scherm?
  #3  
Oud 22-08-14, 20:26
fadinabi fadinabi is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat zal wel een hardware "bug" zijn. Zit in die iPhone nog het originele scherm?
Dat denk ik niet, het originele scherm zit erin, maar het gebeurt alleen als ik m'n iPhone opnieuw opstart vanaf de instellingen
  #4  
Oud 22-08-14, 20:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fadinabi Bekijk bericht
Dat denk ik niet...
OK! In ieder geval zit er in iOS 7.1.2 geen bug die zoiets kan veroorzaken. Hoe start jij de iPhone opnieuw op vanaf de Instellingen?
  #5  
Oud 22-08-14, 20:35
fadinabi fadinabi is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
OK! In ieder geval zit er in iOS 7.1.2 geen bug die zoiets kan veroorzaken. Hoe start jij de iPhone opnieuw op vanaf de Instellingen?
Niet vanaf de instellingen maar als ik de instellingen app open heb staan en ik de power/home button ingedrukt houd
  #6  
Oud 22-08-14, 21:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fadinabi Bekijk bericht
Niet vanaf de instellingen maar als ik de instellingen app open heb staan en ik de power/home button ingedrukt houd
Op die manier. Ik heb eens een harde reset, want dat is het wat jij doet, gedaan op een test iPhone 4S met iOS 7.1.2 met de Settings app geopend. Geen enkel probleem tijdens de reset en het opstarten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker, diedje1996 iPhone algemeen 4 14-01-12 20:24
I phone 3gs heel donker beeld scherm?! rabia iPhone algemeen 3 30-12-11 20:50
Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie Zapp5 iPhone algemeen 2 06-07-11 22:47
iPhone 3G werd heel heet + luchtbellen onder scherm (foto) isteef Muziek, foto & video 2 16-08-09 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.