//

Iphone zet 3G weet aan?! Help!

Iphone zet 3G weet aan?! Help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijdje een iphone 4s en ik heb nooit problemen. Ik heb meerdere apps geïnstalleerd waaronder netflix en youtube, deze apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-14, 21:12
boriskoehoorn boriskoehoorn is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard Iphone zet 3G weet aan?! Help!

Hallo,

Ik heb al een tijdje een iphone 4s en ik heb nooit problemen.
Ik heb meerdere apps geïnstalleerd waaronder netflix en youtube, deze apps gebruiken als ze zijn verbonden met 3G veel data. Echter kan je op een iphone per app bepalen of hij data mag gebruiken. Ik heb dit gedaan maar het had geen effect. Ik heb zelfs alle apps uitgeschakeld van 3G, toen ik weer terug naar het 3G menu ging bleek echter dat 80% van die apps weer toestemming hadden om 3G te gebruiken.

Wat kan ik hier aan doen?
Het heeft me al een paar keer flink wat gekost omdat ik over mijn bundel ben gegaan.

Groetjes, Boris.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet hoe ik aan de Iphone club app kan komen ? mrdd iPhone Apps 2 08-01-13 11:01
ik krijg zomaar me iphone 4 niet meer aan (weet waar het aan ligt) dannyaxe iPhone algemeen 10 12-10-11 19:11
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 19:27
Hoe zet ik HSDPA aan? Harley4 iPhone algemeen 5 26-08-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.