//

iOS 8 batterij daling/verbetering?

iOS 8 batterij daling/verbetering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben dus volop aan het wachten op iOS 8 alleen de laatste dagen twijfel ik wel. Ik heb al een video gezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-14, 10:32
iPhone1998 iPhone1998 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 10
Standaard iOS 8 batterij daling/verbetering?

Hallo iedereen,

Ik ben dus volop aan het wachten op iOS 8 alleen de laatste dagen twijfel ik wel. Ik heb al een video gezien waar iemand de laatste iOS 8 beta liet zien op de iPhone 4s die ik heb. Maar ik kreeg te zien dat de iPhone wel niet snel was zoals normaal. Is dit een trucje van Apple want ze worden er niet sneller op... En hoe zit het met de batterij, denken jullie dat deze nog sneller gaat opgaan dan in iOS 7? Dus wat denken jullie, iOS 8 voor de iPhone ja of nee?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-14, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone1998 Bekijk bericht
Maar ik kreeg te zien dat de iPhone wel niet snel was zoals normaal. Is dit een trucje van Apple want ze worden er niet sneller op...
Dat is een trucje van Apple. Het is de SlowDown Daemon (slowdownd).

Citaat:
En hoe zit het met de batterij, denken jullie dat deze nog sneller gaat opgaan dan in iOS 7?
Met elke nieuwe iOS versie is de accu sneller leeg. Dat is al zo sinds iOS 1.x.x

Citaat:
Users will report poor battery life after every iOS update. Always. For eternity. This is not newsworthy.
The Ultimate Guide to Solving iOS Battery Drain ? Scotty Loveless
  #3  
Oud 13-09-14, 17:18
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Het gezeur over batterijduur begint al voordat mensen überhaupt iOS 8 draaien op hun toestel. Je zou er moe van worden.

Installeer iOS 8 gewoon wacht het een paar weekjes af en dan weet je zelf hoe het zit met de batterijduur.
  #4  
Oud 13-09-14, 19:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Met iOS 8 kun je wel de schuldige Apps zien, mocht je ontevreden zijn:

Batterijgebruik in per app meten in iOS 8 [iOS 8 uitgelicht]
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 14-09-14, 12:40
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Uit het verhelderende artikel waarnaar timosha verwijst, begrijp ik dat het bijna een morele plicht is om over accuduur-na-een-update te zeuren; dat ga ik dan ook zeker doen.
Bovendien heb ik uit doorgaans goed fantaserende bronnen begrepen dat als je onder iOS 8 op een ouder device in Safari iets opvraagt over de iPhone 6(+), dit wordt herkend en er automatisch een slowdown optreedt van 3%. Na 10 keer zoeken, koop je vanzelf een iPhone 6...

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 14-09-14 om 13:51.
  #6  
Oud 14-09-14, 12:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De 5S heeft de bestte batterijduur van alle iPhones die er al zijn uitgekomen, de 6 zal normaal evengoed zijn, die zal denk ik niet beter zijn, wel evengoed. Mss de 6 plus ietske langer zal mee gaan, tis afwachten.

Maar de 5S heeft weldegelijk de langste batterijduur van alle iPhones. Ik heb ze van de 1ste tot de laatste al gehad, alle iPhones en grondig getest, vele uren in feite aan verspild maar ik wilde het allemaal weten . Ik heb al 5 androids gehad en niet 1 ervan kon tippen aan de batterijduur van de 5S.

Op Wi-Fi bv behaalde ik meestal rond de 5u30 soms wat meer, soms ietske minder, wel telkens bij zwaar gebruik.
Als ik dit nu doe bij de 4S of De LG G3 dan haal ik die 5u30 niet bij zwaar gebruik, een 4tal uur krijg ik er uit dan is die volledig plat.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-09-14 om 23:37.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s snel een prijs daling krijgen? Jacqii1011 iPhone algemeen 5 17-10-13 20:22
verbetering woorden uitzetten jens1238 Archief 3 05-01-11 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.