//

Het kopen van de iPhone 6(+) op release.

Het kopen van de iPhone 6(+) op release. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede apple fanaten, Ik heb besloten om de iphone 6 plus 26 september de dag van de release, te willen bemachtigen. Omdat ik mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-14, 10:46
fanboy89 fanboy89 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard Het kopen van de iPhone 6(+) op release.

Beste mede apple fanaten,

Ik heb besloten om de iphone 6 plus 26 september de dag van de release, te willen bemachtigen.

Omdat ik mij hier nooit in heb verdiept (release day) heb ik er een aantal vragen over.

Ik ben niet bereid om naar het buitenland te gaan, laat ik dat maar als eerste vertellen.

Verder zou ik als eerste willen vragen of de iphone ENKEL en alleen (als losse iphone ZONDER abonnement) bij de apple store te halen valt.

Als dit niet het geval is kan ik dan ook terecht bij andere winkels zoals; dixons, saturn, media markt, phone house, belcompany .. etc etc.. Met een pre order de 19e.

Groetjes,

fanboy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-14, 09:18
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

nee bij apple store kan je zowel MET als ZONDER abbo je telefoontje halen..
of andere winkels ook genoeg voorraad hebben kan niemand zeggen, uiteraard zal apple ervoor zorgen dat apple stores voorgaan op andere stores

dus je beste keus is naar de apple store gaan.
  #3  
Oud 14-09-14, 09:31
Iphonefan123 Iphonefan123 is offline
• iOS 6.1.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 18
Standaard

Weet iemand ook wanneer andere winkels de Iphones 6 gaan verkopen? Zoals bijvoorbeeld iCentre?
  #4  
Oud 14-09-14, 09:33
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

op dezelfde dag, want het is dan de releasedatum, maar de vraag of ze genoeg voorraad hebben zou eerder aan de orde moeten zijn...

nogmaals meeste kans is bij de apple store.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen? Meneerman1 Koopinformatie Nederland 12 20-08-14 19:05
Informatie over het kopen van de Apple iPhone iCulture Koopinformatie Nederland 94 26-09-12 11:00
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België FreezyFreeze Koopinformatie België 8 08-10-10 10:13
Vragen bij het kopen van Iphone 2G Donenzone Koopinformatie Nederland 9 30-06-10 20:16
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? Vegieto Koopinformatie Nederland 1 04-08-09 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.