//

iPhone 5s kopen

iPhone 5s kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil een iPhone 5S 32 GB kopen en heb er 1 op het oog op marktplaats. Is het aan te raden om hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-14, 11:27
ikGaEeniPhoneKopen ikGaEeniPhoneKopen is offline
• iOS 8.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 10
Standaard iPhone 5s kopen

Hoi,

Ik wil een iPhone 5S 32 GB kopen en heb er 1 op het oog op marktplaats. Is het aan te raden om hem te kopen. Dit is de advertentie: ? Uitstekende Iphone 5s 32 GB Gold van maart 2014 - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl


Hij ziet er toch betrouwbaar uit? Ik wil er namelijk niet 1 kopen waarvan de speaker niet werkt ofzo .

Wat denken jullie? Zou dit een goede advertentie/deal zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-14, 15:31
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

of marktplaats betrouwbaar is?? voor grote bedragen moet je je realiseren dat opsturen niet aan te bevelen is. dus als je iets van je gading vindt, waar dan ook, dan erheen en het kleinood beoordelen op schoonheid, werking en aankoopgegevens .

Heb je er geen verstand van neem dan een deskundige mee.
  #3  
Oud 15-09-14, 16:43
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

ik heb de advertentie bekeken deze persoon heeft meerdere artiekelen op marktpl staan
het enige wat me opvalt aan de advertentie van de iphone is dat het verschilende fotos zijn vraag om orginelle fotos . en ga altijd kijken voor dit bedrag moet je niets laten opsturen kijken gaan en uitproberen dan weet je of je goed zit gr anske
  #4  
Oud 15-09-14, 19:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zat van de week nog even te kijken naar iPhone 5s advertenties en het viel me al op dat er 2 advertenties van 2 verschillende aanbieders met een paar dezelfde overeenkomende foto's (en dat waren geen stock foto's) dus pas idd goed op en ga zelf heen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kopen! PM6 iPhone algemeen 9 22-04-12 20:16
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
Iphone kopen jordy1990 Archief 1 06-07-09 20:09
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
Iphone kopen cheiz Koopinformatie Rest Europa 8 02-03-08 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.