//

Scherm iPhone blijft zwart

Scherm iPhone blijft zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds april een iPhone 5c, en een maand geleden heb ik hem laten vallen, was niks mis mee, tot hij het enkele dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-14, 14:49
ElisaM ElisaM is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard Scherm iPhone blijft zwart

Ik heb sinds april een iPhone 5c, en een maand geleden heb ik hem laten vallen, was niks mis mee, tot hij het enkele dagen niet meer deed (ik weet dus niet zeker of het met het vallen te maken heeft of niet). Het scherm blijft zwart maar het geluid en trillen en dergelijke doet het nog (rinkelde nog als iemand belde, kon nog muziek afspelen,...).

Maar ik weet niet goed wat ik hier nu mee moet doen, ik ben van België en de dichtstbijzijnde Apple Store (komt daarvan, dus enkel daar garantie) is in Amsterdam, wat wel ver is voor mij. En dat terwijl ik niet zeker ben of deze schade wel onder garantie valt.

Een vriend van mij heeft trouwens de iPhone al opengedraaid en zou hem (waarschijnlijk..) kunnen maken door een nieuw scherm te plaatsen. Dus als ze dit zien bij Apple, heb ik ook geen garantie meer, omdat hij open geweest is.

Ik vroeg me even af of iemand een goede raad heeft, over wat ik het beste doe: laten maken door een vriend zonder zekerheid dat hij dan gemaakt is, of helemaal naar Amsterdam gaan en hopen op garantie?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-14, 14:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je kan hier checken of Apple 'm niet kan komen ophalen (doen ze wel in België).

Een dagje Amsterdam kan natuurlijk ook altijd (kost zelfs niet zoveel met de trein). Maar als het defect niet onder garantie valt ga je altijd duurder af zijn bij Apple dan ergens anders.
  #3  
Oud 16-09-14, 19:30
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je schrijft dat je hem hebt laten vallen een maandje geleden, conclusie.....GEEN garantie meer!
  #4  
Oud 17-09-14, 08:46
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Als jou vriend zegt waarschijnlijk , Denk dan nog maar eens goed na .
Laat hem gewoon repareren door een reparateur die er wel verstand van heeft.

Als jou viend na de reparatie zegt euhh ik heb het geprobeerd maar hij doet nu helemaal niets meer , sorry,.

Denk er maar eens goed over na


B kwaliteit. Iphone 5 c. 75 euro. Richtprijs
A kwaliteit 90 euro richtprijs.

Origineel zal je bij een reparateur niet tegenkomen behalve dan bij apple
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone blijft op zwart scherm Alik iPhone algemeen 8 13-09-14 01:01
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 13:48
Iphone scherm blijft zwart Dood? P1Nh00fD iPhone algemeen 2 09-03-11 21:01
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Scherm iPhone blijft zwart. Juana Archief 13 18-04-10 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.