//

Clean install iOS

Clean install iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag allen Na het uitkomen van iOS 8 gisteren had ik een echter beginnersvraag. Ik heb al gezocht op het forum en op het net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 14:08
Tibs Tibs is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard Clean install iOS

Goeiemiddag allen

Na het uitkomen van iOS 8 gisteren had ik een echter beginnersvraag.

Ik heb al gezocht op het forum en op het net maar vind nergens een echt concreet antwoord.

Mijn excuses als deze vraag wel al ergens uitgelegd is, in dat geval mag deze post gerust weg!

Ik ben dus van plan om via iTunes een clean install te doen van iOS 8.

Dit doe ik door eerst een back up te maken naar iCloud, mijn iPhone met iTunes te verbinden en dan ...

Doe ik dan eerst een restore? Of kan ik direct een update doen?

Na de clean install is alles gewist, zet ik dan alles terug via een iCloud back up?

Of zorgt dit ervoor dat het nut van een clean install teniet gedaan wordt?

Mijn contacten/notities staan in iCloud dus deze worden vanzelf terug geladen?

Foto's staan op netwerkschijf dus die kan ik ook wel terug halen.

Alvast bedankt voor jullie info!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 14:39
Daimontz Daimontz is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Als je zeker wilt zijn van je gegevens zou ik zeker even een reservekopie maken en erna updaten.

Op het moment dat je hem via itunes restored, zal hij ook normaal automatisch de telefoon updaten naar de nieuwste versie. Maar je bent niet verplicht om een restore te doen om te updaten.

Je krijgt dan als je hem opnieuw opstart de optie om de reservekopie terug te zetten vanuit de iCloud. Ook notities en contacten zitten daarbij.
  #3  
Oud 18-09-14, 15:10
Tibs Tibs is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Maar foto's en dergelijke ben ik dan wel kwijt? Of zitten die mee in de iCloud reservekopie?

Als ik kijk onder "Instellingen - iCloud" dan staat alles aangevinkt, dus ook Foto's en dergelijke.
  #4  
Oud 18-09-14, 15:32
Daimontz Daimontz is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Als foto's staat aangevink, en er is recent een kopie gemaakt (of je kunt nog een kopie maken) komen ook de foto's terug gemaakt tot die laatste kopie. Het toestel moet precies zo terug komen als hij was ten tijden van het maken van die kopie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clean lockscreen iOS 5.1.1 Sveneezy Jailbreak apps en thema's 10 02-06-12 22:12
iPhone: Clean install + Jailbreak + Unlock 3GS mrkuiper Jailbreak 18 13-11-10 14:39
Clean install PC, nu bang dat mijn iphone leeg wordt bij synchroniseren RioolDokter iPhone algemeen 5 10-11-10 14:04
iOS SDK install error/probleem Bengtiphone Ontwikkelen voor iOS 0 18-09-10 18:33
Aangeschafte app's na clean install feek Archief 2 25-09-08 11:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.