//

Nogmaals synchroniseren (agensda) exchange -> iphone

Nogmaals synchroniseren (agensda) exchange -> iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik loop al enige tijd tegen onderstaand probleem aan. Sinds enige tijd synchroniseert mn agenda van exchange niet meer met iphone en ipad. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-14, 10:01
delaat delaat is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard Nogmaals synchroniseren (agensda) exchange -> iphone

Goedendag, ik loop al enige tijd tegen onderstaand probleem aan.
Sinds enige tijd synchroniseert mn agenda van exchange niet meer met iphone en ipad.
Het vreemde is dat deze wel synchroniseerd met mn macbook.
Mail werkt verder perfect maar het is specifiek de agenda die er geen zin meer in heeft. Verder ook nog geprobeert op een samsung tablet en daar werkt het weer wel op. Erg vreemd, dus als er iemand nog tips heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-14, 15:59
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

gaat het om het exchange account op je iPhone?
  #3  
Oud 22-09-14, 16:12
delaat delaat is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Ik begrijp je vraag niet helemaal, even voor de duidelijkheid.
Op mijn werk staat een exchange server, en voorheen synchroniseerde mn agenda, contacten en mail op iphone en ipad perfect, met de exchangeserver van mijn werk. Nu werkt synchroniseren van de contacten en mail nog wel, alleen mijn agenda niet meer.
Stond misschien niet helemaal duidelijk omschreven ;-)
  #4  
Oud 22-09-14, 16:39
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

ja duidelijk. Al geprobeerd om je exchange account te verwijderen van je iPhone en er weer opnieuw op te zetten? Dat wil nog wel eens helpen is mijn ervaring.

Weet je verder zeker dat je agenda wel aan staat onder instellingen ->mail, contacten, agenda -> <<je werk account>>
  #5  
Oud 22-09-14, 17:06
delaat delaat is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Ik heb al diversen malen de accounts verwijdert op zowel de ipad als iphone en het heeft nog niet mogen baten. Het frusterende is dat als ik dit op een samsung tablet doe dit wel werkt. Dus de gegevens van mailserver etc zouden dan ook goed moeten zijn.
Ook al geprobeert om agenda's uit te zetten en daarna weer aan maar het lukt niet.
  #6  
Oud 24-09-14, 07:35
BKep BKep is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik kan niet echt helpen want heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem.
Meer nog, bij de Iphone 4S en de LG G3 zijn de agendasynchronisatie weggevallen, terwijl het de Ipad wel nog allemaal werkt.
En bovendien heb ik drie exchange-accounts (van drie werkgevers), en het is maar bij één account dat het synchroniseren niet meer werkt.
Intussen alles geprobeerd, tot en met herplaatsen van fabrieksinstellingen en alle accounts terug ingeven aan de hand van de accountgegevens van de Ipad, maar tevergeefs.
Ook voor mij zijn alle tips dus welkom.
  #7  
Oud 02-10-14, 11:12
delaat delaat is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Nou vandaag nog wat geprobeerd.
Exchange account van een college op mijn telefoon ingesteld, agenda synchroniseerd.
Op Iphone 4 van mijn college mijn exchange account ingesteld, agenda synchroniseerd.
Daarna nogmaals op mijn eigen iphone mijn eigen exchange account ingesteld, agenda synchroniseerd NIET.

Iemand nog tips???
  #8  
Oud 03-10-14, 15:26
delaat delaat is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Nog een oude iphone 4 gevonden, werkt ook perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met het synchroniseren agenda exchange en iPhone jstevens13 iPhone algemeen 0 13-08-12 20:05
angenda iphone synchroniseren met exchange 2003 server Dimie iTunes 0 18-10-11 14:19
Synchroniseren iPhone 3GS op Exchange 2007 met iMac Redapple18 iTunes 4 27-10-10 20:36
Iphone synchroniseren met exchange fonta iTunes 8 28-05-10 08:00
Contactgegevens exchange Iphone synchroniseren met IMac bajes iTunes 1 19-10-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.