//

NL Apple Store reserveringspagina online!

NL Apple Store reserveringspagina online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou een space grey en een gouden, alleen kan geen 2 verschillende selecteren ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2014 om 09:53 ---------- ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-09-14, 10:44
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ik wou een space grey en een gouden, alleen kan geen 2 verschillende selecteren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2014 om 09:53 ----------

Zojuist alsnog de gouden 16GB besteld via het apple account van mijn vriendin. Moet je trouwens geen reserverings nummer mee nemen? Ik zie dat namelijk niet staan.

Ik heb nog steeds geen reserverings bevestiging gekregen via de mail, komt die later of kregen jullie die gelijk?
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5

Laatst gewijzigd door dtroxx; 23-09-14 om 11:37.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-09-14, 12:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Ik wou een space grey en een gouden, alleen kan geen 2 verschillende selecteren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2014 om 09:53 ----------

Zojuist alsnog de gouden 16GB besteld via het apple account van mijn vriendin. Moet je trouwens geen reserverings nummer mee nemen? Ik zie dat namelijk niet staan.

Ik heb nog steeds geen reserverings bevestiging gekregen via de mail, komt die later of kregen jullie die gelijk?
Ik kreeg mijn bevestigingsmail ook pas na 15 minuten. Dus gewoon even wachten En nee, alles gaat gewoon met je Apple ID.
  #23  
Oud 23-09-14, 12:09
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik kreeg mijn bevestigingsmail ook pas na 15 minuten. Dus gewoon even wachten En nee, alles gaat gewoon met je Apple ID.
Oke, hopen dat ik de mail nog krijg aangezien het nu een uur geleden is
  #24  
Oud 23-09-14, 12:10
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Oke, hopen dat ik de mail nog krijg aangezien het nu een uur geleden is
Misschien dat je even zou kunnen bellen om te vragen of je reservering goed binnen is gekomen?
  #25  
Oud 23-09-14, 12:25
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Zojuist telefonisch contact gehad met Den Haag. Ze zijn een upgrade van het systeem aan het doen dus moet over 2 uur terug bellen. Hij zegt als je nogmaals een reservering probeerd te plaatsen en de pagina zegt dan het volgende:

Je hebt de limiet bereikt van één reservering per dag.
Kom morgen terug om je favoriete product te reserveren.

Moet je alsnog je bevestiging per email krijgen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2014 om 12:14 ----------

Update: Email ontvangen 9:50 gereserveerd en 12:10 email gekregen . Happy!
  #26  
Oud 23-09-14, 23:35
Timbo82 Timbo82 is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Is bij jullie de spelfout (Bendankt) in de bevestigingsmail inmiddels ook aangepast?
  #27  
Oud 23-09-14, 23:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timbo82 Bekijk bericht
Is bij jullie de spelfout (Bendankt) in de bevestigingsmail inmiddels ook aangepast?
Inderdaad. Scherp opgemerkt!

(blijkbaar gebruiken ze een plaatje dat server side geladen wordt en dus nog aangepast kan worden)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #28  
Oud 24-09-14, 00:56
Timbo82 Timbo82 is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Hij gaat zo weer online!
  #29  
Oud 24-09-14, 01:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timbo82 Bekijk bericht
Hij gaat zo weer online!
Ik denk het niet..


EDIT: Online, maar niks beschikbaar!
  #30  
Oud 24-09-14, 01:14
Kamran02 Kamran02 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

De Duitse stores hebben alle iPhones weer beschikbaar voor reservering..
  #31  
Oud 24-09-14, 15:43
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Net als vele van jullie is het mij ook gelukt laatst een iPhone 6 te reserveren bij de Apple Store via die speciale pagina. Alleen vraag ik mij af: is dit wel een geldige reservering? Ik kan me herinneren dat er twee jaar geleden bij de iPhone 5 ook zo'n pagina was, maar dat dat achteraf een foutje van Apple bleek en dat systeem nog helemaal niet in Nederland werkte. Aangezien ik de reserveringspagina ook nu niet op de Apple-website kan vinden, behalve via de gegeven link, vraag ik mij af of dit wel de bedoeling was van Apple en of de reservering geldig is en of ze hier bij de Apple Stores in Nederland wel van weten.
  #32  
Oud 24-09-14, 15:51
m4rtijn76 m4rtijn76 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 93
Standaard

Je kon er gewoon naartoe nagiveren via de pagina van de store. Zie dat die link nu naar de online store verwijst, gisteren verwees hij naar de reserveringspagina. Daarnaast heeft iedereen toch ook een bevestiging per mail ontvangen, net zoals in alle andere landen. Lijkt mij prima in orde. (helaas was ik er zelf te laat bij...)
  #33  
Oud 24-09-14, 16:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRK Bekijk bericht
Net als vele van jullie is het mij ook gelukt laatst een iPhone 6 te reserveren bij de Apple Store via die speciale pagina. Alleen vraag ik mij af: is dit wel een geldige reservering? Ik kan me herinneren dat er twee jaar geleden bij de iPhone 5 ook zo'n pagina was, maar dat dat achteraf een foutje van Apple bleek en dat systeem nog helemaal niet in Nederland werkte. Aangezien ik de reserveringspagina ook nu niet op de Apple-website kan vinden, behalve via de gegeven link, vraag ik mij af of dit wel de bedoeling was van Apple en of de reservering geldig is en of ze hier bij de Apple Stores in Nederland wel van weten.
Heb ervoor gebeld en ze waren gewoon op de hoogte. Anders is het wel een hele slechte zaak voor Apple om een reserveringspagina te openen die later ongeldig wordt verklaard.
  #34  
Oud 24-09-14, 16:33
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRK Bekijk bericht
Net als vele van jullie is het mij ook gelukt laatst een iPhone 6 te reserveren bij de Apple Store via die speciale pagina. Alleen vraag ik mij af: is dit wel een geldige reservering? Ik kan me herinneren dat er twee jaar geleden bij de iPhone 5 ook zo'n pagina was, maar dat dat achteraf een foutje van Apple bleek en dat systeem nog helemaal niet in Nederland werkte. Aangezien ik de reserveringspagina ook nu niet op de Apple-website kan vinden, behalve via de gegeven link, vraag ik mij af of dit wel de bedoeling was van Apple en of de reservering geldig is en of ze hier bij de Apple Stores in Nederland wel van weten.
Apple store in Den Haag was op de hoogte en reservatie is geldig.
  #35  
Oud 29-09-14, 20:15
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik was vandaag in de Apple Store Amsterdam en daar werd ik erop geattendeerd dat ik alleen een iPhone6 kon krijgen met een reservering. De complete voorraad wordt toegewezen aan reserveringen en er wordt dus niets in de winkel verkocht zonder reservering. Echter, de voorraad is nogal teleurstellend.

Heeft toevallig iemand anders al een iPhone6 gereserveerd via de site en opgehaald vandaag?
  #36  
Oud 29-09-14, 20:19
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik was vandaag in de Apple Store Amsterdam en daar werd ik erop geattendeerd dat ik alleen een iPhone6 kon krijgen met een reservering. De complete voorraad wordt toegewezen aan reserveringen en er wordt dus niets in de winkel verkocht zonder reservering. Echter, de voorraad is nogal teleurstellend.

Heeft toevallig iemand anders al een iPhone6 gereserveerd via de site en opgehaald vandaag?
Je zou vanavond eens de reserveringspagina vanaf kwart voor 12 in de gaten moeten houden. Hij komt dan online met de nieuwe voorraad. Kan je hem gelijk reserveren!
  #37  
Oud 29-09-14, 20:25
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Bedankt voor de tip! Ga ik dat maar eens proberen
  #38  
Oud 30-09-14, 20:03
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Nou, ik heb de reserveringspagina 's nachts in de gaten gehouden, maar de winkels hebben weinig tot geen voorraad gekregen. Alleen maar een paar 16GB modellen.

Ik ben vandaag tijdens werk nog even langs de iCentre in Amstelveen geweest en die hadden ook alleen maar een paar 16GB modellen. Die beweerden zelfs nooit een 64GB of 128GB te hebben ontvangen sinds de lancering.

Dus thuisgekomen toch maar besloten om de 64GB spacegrey te bestellen via de Apple store. De webshop gaf al aan dat het adres dat ik opgaf niet in hun database voorkwam(mijn adres bestaat pas vier maanden vanwege een splitsing), dus ik hoop maar het allemaal goed komt.. Levering zal plaatsvinden tussen 16 en 21 oktober, dus zo lang hoef ik niet te wachten
  #39  
Oud 01-10-14, 01:08
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Den Haag heeft alleen Space Grey + 16GB op voorraad op het moment!

Over de normale 6 is er beperkte voorraad in de Stores! Check het nu!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.