//

Morgen iPhone 6 kopen; welke Apple Store?

Morgen iPhone 6 kopen; welke Apple Store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om morgen een iPhone 6 64GB te kopen. Ik was alleen te laat met reserveren. Nu wil ik morgen wel in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-14, 18:27
Bart3004 Bart3004 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard Morgen iPhone 6 kopen; welke Apple Store?

Ik ben van plan om morgen een iPhone 6 64GB te kopen. Ik was alleen te laat met reserveren. Nu wil ik morgen wel in de rij gaan staan. Welke Apple Store kan ik het beste kiezen? Qua afstand maakt het voor mij niet veel uit. Welke heeft de grootste voorraad? Waar staan de langste rijen? Ben ik op tijd als ik 7.00 uur bij de winkel ben?

Kunnen jullie mij hierbij helpen? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-14, 18:28
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Er zat een uur geleden al 50 man in Amsterdam bij de Apple Store en tis al bekend dat de voorraad beperkt is wegens de reserveringen. Als je er om 7uur bent schat ik dat je zo'n 20 uur te laat bent.

Ik zou er vanacht eentje reserveren in Duitsland, en er daar gewoon omrijden morgen.
  #3  
Oud 25-09-14, 22:05
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Precies! Als afstand toch niet echt een probleem is, reserveer in Oberhausen. Is prima te bereiken, heeft plenty gratis parkeerruimte en met reservering loop je zo naar binnen en ook zo weer weg! Ik zou niet eens de moeite nemen om het dan nog in 1 van de 3 Nederlandse Apple Stores te gokken. Ga gewoon voor zeker en haal m in Oberhausen op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 22:04
Welke apple tv kopen? apotheosis Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 27-07-11 12:28
Welke iPhone 4 bestel je vandaag of morgen (of binnenkort) bzb Koopinformatie Nederland 17 27-07-10 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.