//

Zijn echt alle problemen verholpen in iOS 8.0.2?

Zijn echt alle problemen verholpen in iOS 8.0.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Ik heb nog last van een bug. Als ik bezig ben met iets selecteren uit een lijst, bijv. het maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-10-14, 15:28
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Bekijk bericht
Ik heb nog last van een bug. Als ik bezig ben met iets selecteren uit een lijst, bijv. het maken van een afspeellijst in de muziek app of het selecteren van een categorie bij toplijsten in de app store en ik lock mijn telefoon dan blijft de app daarna hangen. Ofja ik kan niets selecteren maar hij hangt niet vast als in; ik kan wel de lijst bewegen.

Nog iemand last van, of is dit al bekend?
Ik heb het nog een keer nagekeken, ik kan helemaal geen nummers toevoegen aan een op iphone gemaakte afspreellijst. Ik mis de Done ( klaar ) knop... Heeft nog iemand hier problemen mee?


EDIT
Na een herstart werkt dit wel!

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-10-14, 21:21
dnth dnth is offline
• iOS 14.6
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Stuur een bericht via ICQ naar dnth Stuur een bericht via MSN naar dnth
Standaard

Ik baal eigenlijk wel een beetje van iOS8.02. Op mijn Iphone 4s (32 Gb) was Wi-Fi traag en werkte uiteindelijk helemaal niet meer. Na het Wi-Fi punt te vergeten, wilde ik opnieuw aanmelden, maar nu krijg ik helemaal geen verbinding meer Had iOS8 overgeslagen en gehoopt dat 8.02 wel goed zou gaan. Nu gaat mijn 2G data bundel er veel sneller aan.
De snelheid van de iPhone met iOS8.02 viel me verder wel mee. Echter merkte ik laatst op dat met Navigon navigeren, telkens uit valt (al in een ander topic genoemd). Sommige apps zijn wel trager, FB bijvoorbeeld. Ook werkt Vodafone contacts niet meer (backup)

---

Update. Zojuist via instellingen, algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerkinstellingen uitgevoerd. Iphone reboot laten doen en nu gaat Wi-Fi weer goed

Laatst gewijzigd door dnth; 10-10-14 om 21:39. Reden: update over Wi-Fi
  #23  
Oud 11-10-14, 09:43
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RebelStar Bekijk bericht
Ik ben inmiddels ook maar aan het updaten. Ik doe het via iTunes en het downloaden is al zo'n 40 minuten bezig, dus ik wacht het rustig af. Ik hoop echt dat de problemen die ik ervoer nu verleden tijd zijn. Voordat er nu weer een update uit komt, zal waarschijnlijk wel langer duren.

@EdwardFotografie: Bij mij lijkt het downloaden in iTunes dus ook langer te duren, maar nu ook weer geen 22 uur...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 23:45 ----------

Inmiddels de update naar 8.0.2 gedaan en zoals ik al bang was, spijt van. Binnen enkele minuten manifesteerden zich alweer een aantal van de problemen die ik onder iOS8 ook had. De zoomfunctie die uit zichzelf wisselt van in venter en heel venster (wat raar dat ik daar verder nergens nog over gelezen heb!) en het trager inzoomen zelf. Ik ben slechtziend en gebruik de zoomfunctie daardoor veelvuldig, maar dat wordt er op deze manier niet echt prettiger op. Ik ga maandag (of morgen) hier echt Apple eens over bellen want dit soort problemen van instellingen die zichzelf spontaan veranderen en een telefoon die nog altijd aanmerkelijk trager is dan onder de vorige iOS, vind ik onacceptabel. Ik hoop niet dat ze suggereren dat ik 'maar even' naar de Apple Store moet komen. Ik zat een maand geleden ook al in Den Haag met deze telefoon vanwege een defecte homebutton en heb geen zin om nu weer te moeten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 23:51 ----------

Even ter illustratie, dit dus: Dat noem ik een aardige bug. Terwijl ik zelfs in het instellingenvenster sta, waar duidelijk staat aangevinkt dat zoomen van het hele venster geactiveerd is, zoomt hij nog alleen IN het venster. Als ik de instelling even opnieuw instel doet ie 't even goed, totdat ie spontaan besluit dat ie toch liever IN venster zoomt dan het hele venster. Frustrerend!





Wie heeft dit ook?
Ik had dit eerst ook. Had ook Wi-Fi problemen dus heb hem toen aan de pc gehangen. Zoom probleem is opgelost alleen mijn Wi-Fi problemen niet!😬
  #24  
Oud 20-11-14, 12:21
moppy moppy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Wildervank
Berichten: 2
Standaard

Hier op IAd Air 2 vastlopers bij wisselen van ene naar andere APP, hij reageert dan nergens meer op alleen een harde reset, zeer vervelend, en terug Naarden vorige versie lukt niet.
  #25  
Oud 20-11-14, 12:40
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom update je dan niet naar iOS8.1.1?
  #26  
Oud 20-11-14, 12:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moppy Bekijk bericht
...en terug Naarden vorige versie lukt niet.
Er heeft ook nooit een iOS 8.0.2 bestaan voor de iPad Air 2. Je kan (nog steeds) iOS 8.1 installeren. Of de meest recente versie zijnde iOS 8.1.1 (zoals @Bomans al geschreven heeft).
Reageren

Labels
bugs, downgrade, firmware, ios8, ios802



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S 32GB Zwart - nog steeds batterij problemen of al verholpen? Muhtar01 iPhone algemeen 2 03-05-12 16:38
Sim pincode verholpen IOS 5.0.1. PrittStift iPhone algemeen 12 20-11-11 06:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.