//

iPhone 6 - 6C - 6S

iPhone 6 - 6C - 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Frederik81; inderdaad - we zullen zien! Verder helemaal met je betoog eens!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-09-14, 19:58
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Frederik81; inderdaad - we zullen zien! Verder helemaal met je betoog eens!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-09-14, 20:15
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Het is natuurlijk sowieso erg persoonlijk. Ik geniet nu ook van de iPhone 6 door er veel over te lezen en te kijken welke problemen zich manifesteren. Een gewaarschuwd man is er twee waard en zo ben ik dus goed voorbereid voor de 6S. Dat vind ik best relaxed.

En laten we eerlijk zijn de 5S is een pracht van een snelheidsmachine. Daar kan ik nog makkelijk een jaar mee verder.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2014 om 17:57 ----------


Ik ben ervan overtuigd dat wanneer iFixit de iPhone 6S gaat dissecteren dat ze waarschijnlijk tot de conclusie gaan komen dat er een paar kleine details anders zullen zijn aan de inwendige behuizing met oog op versteviging. Dit zou dan ook betekenen dat Apple toegeeft aan het eventueel fragieler zijn van het nieuwe model. Maar het kan ook dat er niets verandert. We zullen zien.
Ik snap je rederning volledig maar ik kan er t geduld niet voor opbrengen. Initieel met de 3G naar de 4 heb ik wel een generatie gewacht maar tegenwoordig ga ik gewoon voor elke generatie. Ben te ongeduldig geworden!😃
  #23  
Oud 28-09-14, 20:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerhard Bekijk bericht
Stap van 4s naar 5 was ook veel groter dan naar de 5s, veel dunner en een langer scherm. Zonde op daar een jaar extra op te wachten!
Een uitleg over het verschil tussen de iPhone 5 met de A6 32-bits processor en de iPhone 5s met de A7/M7 64-bits processor is aan jou niet besteed vermoed ik.
  #24  
Oud 28-09-14, 20:39
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een uitleg over het verschil tussen de iPhone 5 met de A6 32-bits processor en de iPhone 5s met de A7/M7 64-bits processor is aan jou niet besteed vermoed ik.
En dan vergeet hij ook nog het toch wel revolutionaire TouchID dat met de 5S geïntroduceerd werd. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu eindelijk eens een pincode op mijn toestel gebruik. En nu zeker met iOS 8 is het pure luxe. Ik kan niet meer zonder en net daarom dat mijn huidige iPad mini first gen dringend vervangen moet worden (+ de A5 trekt iOS 8 toch niet helemaal soepel, zeker niet als je ook een 5S in huis hebt).

Laat de volgende keynote maar snel komen!
  #25  
Oud 28-09-14, 20:49
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een uitleg over het verschil tussen de iPhone 5 met de A6 32-bits processor en de iPhone 5s met de A7/M7 64-bits processor is aan jou niet besteed vermoed ik.
Niet alleen dat, persoonlijk vind ik het argument dat de -S versie altijd de "betere" versie van de tick generatie is, maar beperkt houdbaar is. Ik snap de gedachte wel maar er veranderd teveel tussen de modellen om te zeggen, "ik sla deze generatie over want de volgende (tock) is de verbeterde versie van deze (tick) generatie. Er verandert teveel tussen de tick en tock generaties. De volgende tick (op de tock) generatie immers bevat weer de leermomenten. Ik snap de gedachte maar het snijdt simpelweg geen hout. Wat ik wel snap is, het kost me teveel geld dus ik sla een generatie over. Dat snap ik perfect!
  #26  
Oud 28-09-14, 21:20
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwardfotografie Bekijk bericht
Ik bedoel hiermee...
Iphone 5 heeft niemand het over.
Is dat omdat die zo slecht is?
Is dat omdat de 5S deze met vlag en mispel verslagen heeft?
Heb een gewone 5 gehad en deze heeft altijd keurig gewerkt van de eerste dag dat ik deze had en weet nu dat deze nog altijd goed werkt.
Persoon die deze heeft gekocht is er tevreden mee.
  #27  
Oud 29-09-14, 17:02
marco99 marco99 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb afgelopen week een iPhone 5, 5s en een 6 gekocht naast de 4s die ik al had en het verschil in snelheid is voor de meeste apps niet merkbaar. Het grote verschil ga je echt merken in filmpjes, spelletjes etc. De rest is voor het appen, twitteren en facebook niet merkbaar qua verschil. Tuurlijk kan je ze naast elkaar leggen en elke app apart opstarten en meten met een stopwatch maar voor het gevoel valt het allemaal wel mee. Ik ben van het dagelijks gebruik nu overgestapt van een 4s naar de 6 en ik kan niet zeggen van wauw wat is mijn productiviteit verhoogt en wat heb ik dit gemist.
  #28  
Oud 30-09-14, 00:17
El Morro El Morro is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Vanuit het design oogpunt zou ik zeggen spring op de normale 6, ervan uitgaande dat je 2 jaar met je tel doet. Daarna spring je op de 7.
Ik begon zelf met de 3GS 2 jaar om naar de 4s te gaan. Ik keek in mijn 2e jaar altijd met smacht naar de iphone 4, daarom besloot ik na na 1 jaar van de 4s naar de 5 te gaan. Toen de 5s uitkwam had ik dat gevoel minder, je voelt niet echt dat je iets mist. Wil je steeds het nieuwste design neem dan gewoon de 6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.