//

iPhone 6 batterij snel leeg

iPhone 6 batterij snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dane Of stel ik me aan? Nee je stelt je niet aan. Het is algemeen bekend dat Whatsappje een ellendig energievretertje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-10-14, 19:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Of stel ik me aan?
Nee je stelt je niet aan. Het is algemeen bekend dat Whatsappje een ellendig energievretertje is. En Feesboek ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-10-14, 19:53
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee je stelt je niet aan. Het is algemeen bekend dat Whatsappje een ellendig energievretertje is. En Feesboek ook.
Maar hoe nu verder?
  #43  
Oud 02-10-14, 19:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Maar hoe nu verder?
Als je niet kan leven zonder Whatsappje en Feesboek moet je accepteren dat die prutsappjes veel energie gebruiken. Whatsappje houdt constant een verbinding open met de servers. Dat kost nu eenmaal veel energie, zeker op 3G/4G.

En Feesboek gebruikt tot 90% CPU capaciteit en 100 MB RAM (gemeten met Xcode Instruments).
  #44  
Oud 02-10-14, 20:02
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je niet kan leven zonder Whatsappje en Feesboek moet je accepteren dat die prutsappjes veel energie gebruiken. Whatsappje houdt constant een verbinding open met de servers. Dat kost nu eenmaal veel energie, zeker op 3G/4G.

En Feesboek gebruikt tot 90% CPU capaciteit en 100 MB RAM (gemeten met Xcode Instruments).
Best vreemd, het leven van een tiener is nu eenmaal appen & social media. Om deze reden koop ik ook zo'n duur toestel. Daarnaast heeft Apple het over 10+ batterij uren. Ik geef ook toe dat ik hem veel gebruik maar zo snel leeg
  #45  
Oud 02-10-14, 20:04
Edwardfotografie Edwardfotografie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 105
Standaard

Ik heb een Iphone 6 besteld.
Ik heb nu een Iphone 4S.

Ik mag aannemen dat de batterij van een 6 beter is dan die van de 4S toch?
  #46  
Oud 02-10-14, 20:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Daarnaast heeft Apple het over 10+ batterij uren.
Het is niet de schuld van Apple dat sommige apps knullig in mekaar getimmerd zijn. Succes verder.
  #47  
Oud 02-10-14, 20:09
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het is niet de schuld van Apple dat sommige apps knullig in mekaar getimmerd zijn. Succes verder.
Waar gebruik jij je telefoon voor?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 19:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwardfotografie Bekijk bericht
Ik heb een Iphone 6 besteld.
Ik heb nu een Iphone 4S.

Ik mag aannemen dat de batterij van een 6 beter is dan die van de 4S toch?
Lijkt me ook!
  #48  
Oud 02-10-14, 20:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Voor het eerst een iPhone, en wat een top toestel! 100 keer beter dan M8 en geen problemen mee met bereik enzo... Maar wel met de batterij... Ik gebruik hem best veel maar om deze reden kocht ik ook een iPhone, de batterij bleek veel mee te gaan. Ik ben ook echt een intensief gebruiker. Om 10 uur haalde ik mijn iPhone van de lader en om 3 uur was hij gewoon HE LE MAAL leeg. Het meeste zit ik op de Wi-Fi. de helderheid staat voor het midden. Ik heb mijn Locatievoorziening al uitgezet & ook ververs op achtergrond. Ik heb hem als nieuwe configureert. Iemand ideeën? Of stel ik me aan?

Zou niet mogen ze op Wi-Fi minder dan 5 uren (tenzij je zou gps/gegamed hebben).

Safari is wel ne zuiper da weetk .

Maar als je voornamelijk berichtjes stuurd dan kan ik zelfs meer dan 6 uur gebruik halen dus onder de 5 uur is toch wat weinig.

Maar nu zie ik het; je hebt ook safari gebruikt + een game zitte spelen, tja , games zuipe ze .
En safari gebruik ik ook heel veel zelfs meer dan u en das ne zuiper maar da interesseert me geen bal .

Maar jij moet eens terug goed tot 100% opladen en eens herbeginnen en geen gps/games gebruiken. Dan krijg je een eerlijker resultaat want de meeste die hier hun stuff posten is zonder gaming/gps.

En ik zou het nog vergete; streamen is nog ne ferme zuipert .
En youtube verbruikt volgens mij ook sneller, dat moetk nog eens testen.
  #49  
Oud 02-10-14, 20:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Waar gebruik jij je telefoon voor?
Ik gebruik een telefoon om te telefoneren. En een fax om te faxen Een iPhone gebruik ik als kleine supersnelle zakcomputer.
  #50  
Oud 02-10-14, 20:28
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zou niet mogen ze op Wi-Fi minder dan 5 uren (tenzij je zou gps/gegamed hebben).

Safari is wel ne zuiper da weetk .

Maar als je voornamelijk berichtjes stuurd dan kan ik zelfs meer dan 6 uur gebruik halen dus onder de 5 uur is toch wat weinig.

Maar nu zie ik het; je hebt ook safari gebruikt + een game zitte spelen, tja , games zuipe ze .
En safari gebruik ik ook heel veel zelfs meer dan u en das ne zuiper maar da interesseert me geen bal .

Maar jij moet eens terug goed tot 100% opladen en eens herbeginnen en geen gps/games gebruiken. Dan krijg je een eerlijker resultaat want de meeste die hier hun stuff posten is zonder gaming/gps.

En ik zou het nog vergete; streamen is nog ne ferme zuipert .
En youtube verbruikt volgens mij ook sneller, dat moetk nog eens testen.
Thanks, ga ik is proberen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 19:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik gebruik een telefoon om te telefoneren. En een fax om te faxen Een iPhone gebruik ik als kleine supersnelle zakcomputer.
  #51  
Oud 02-10-14, 20:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Thanks, ga ik is proberen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 19:28 ----------



De mensen die bv 9 uur en meer halen e, als die eens af en toe streamen en safari en wat gamen doen en youtube enz... dan gaan ze ook hun topresultaat die ze nu behalen niet kunnen behalen.

Je kan bv ook zelf eens met maten ofzo de test wat er het meeste verbruikt; messenger berichtjes naar elkaar sturen of whatsapp naar elkaar sturen (of imessage als ze ook een iPhone hebbe).

ps; ook al is de iPhone 6 beter qua batterij, het kan nooit kwaad om een externe batterij te hebben, ik gebruik die wel alleen maar als ik eens een hele dag van huis weg ben, altijd handig en voor een 11000mah kan je er aan 50 euro aangeraken. Je moet zelf maar die keuze maken of niet.

Thuis kan het geene kwaad e als de batterij plat is , stekker in e.
  #52  
Oud 02-10-14, 20:36
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De mensen die bv 9 uur en meer halen e, als die eens af en toe streamen en safari en wat gamen doen en youtube enz... dan gaan ze ook hun topresultaat die ze nu behalen niet kunnen behalen.

Je kan bv ook zelf eens met maten ofzo de test wat er het meeste verbruikt; messenger berichtjes naar elkaar sturen of whatsapp naar elkaar sturen (of imessage als ze ook een iPhone hebbe).

ps; ook al is de iPhone 6 beter qua batterij, het kan nooit kwaad om een externe batterij te hebben, ik gebruik die wel alleen maar als ik eens een hele dag van huis weg ben, altijd handig en voor een 11000mah kan je er aan 50 euro aangeraken. Je moet zelf maar die keuze maken of niet.

Thuis kan het geene kwaad e als de batterij plat is , stekker in e.
Dat verklaart een hele hoop, thanks!
  #53  
Oud 02-10-14, 20:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Dat verklaart een hele hoop, thanks!
Hier zijn nog een hoop verklaringen:

The Ultimate Guide to Solving iOS Battery Drain ? Scotty Loveless
  #54  
Oud 02-10-14, 20:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het blijft iets bizars ze timosha; ik heb dit al gedaan; bijna alles stond af, bij een paar mensen die ik ken stond zo goed als alles aan zeg en die blijven steeds hun goede resultaten behalen.
  #55  
Oud 02-10-14, 20:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
...bij een paar mensen die ik ken stond zo goed als alles aan zeg en die blijven steeds hun goede resultaten behalen.
Dat zullen dan mensen zijn zoals ik (die geen Whatsapp, JoetTjoep en Feesboek) gebruiken. Bij mij staan Location Services, Push Mail, Background Sync, enz... ook aan voor apps die dat nodig hebben.

De iPhone 6 moet ik om de twee tot drie dagen laden. De iPhone 6 Plus heeft het zelfs eens vijf dagen uitgehouden. Ik kijk niet naar cijfertjes en percentjes. Ik laad die dingen als ze moeten geladen worden.

Ik ga het hier bij laten want ondertussen lopen er al 1.947 "Batterijprobleemtopics" op dit forum. Bij elk nieuw topic wordt het hele riedeltje nog eens afgedraaid. Succes verder.
  #56  
Oud 02-10-14, 20:57
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk bericht
Voor het eerst een iPhone, en wat een top toestel! 100 keer beter dan M8 en geen problemen mee met bereik enzo... Maar wel met de batterij... Ik gebruik hem best veel maar om deze reden kocht ik ook een iPhone, de batterij bleek veel mee te gaan. Ik ben ook echt een intensief gebruiker. Om 10 uur haalde ik mijn iPhone van de lader en om 3 uur was hij gewoon HE LE MAAL leeg. Het meeste zit ik op de Wi-Fi. de helderheid staat voor het midden. Ik heb mijn Locatievoorziening al uitgezet & ook ververs op achtergrond. Ik heb hem als nieuwe configureert. Iemand ideeën? Of stel ik me aan?

Het hangt er wel vanaf wat je aan hebt staan. Heb jij de hele dag op 4G gezeten en Wi-Fi niet aan gehad, dan kan ik me in deze tijd wel vinden. Heb je echter ook een deel op Wi-Fi gezeten, dan is deze tijd veel te kort en zou ie veel langer mee moeten gaan! Ik merk op mijn iPhone 5s dan 4G enorm veel stroom vreet en de procenten met de minuut terug lopen. Op Wi-Fi echter valt dit reuze mee.

De gemiddelde gebruikstijd van mijn 5s als ik een dag naar school ga is ongeveer 6,5 uur gebruik en 15 uur stand by. Dit is inclusief 4G gebruik onderweg naar school en huis. Als ik de hele dag thuis op Wi-Fi zit, zit ik in de 7 uur gebruik en wederom ongeveer 15 uur stand by. In deze tijd doe ik van alles, van nieuws lezen tot youtube filmpjes kijken tot whatsappen en social media. Moet hierbij wel vermelden dat ik Facebook en Snapchat niet gebruik. Mijn helderheid is vaak overdag altijd op 100%

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het in jou geval op de iPhone 6 nog een stuk beter moet zijn als mijn gebruikerstijd op de 5s. Ik hoor ook heel veel positiefs over de batterij van de iPhone 6 dus de 4 uur en 45 minuten gebruikerstijd lijkt mij een beetje kort. Ik ben overigens voor de iPhone 6 Plus gegaan die ik over een week ontvang, mede omdat die qua batterij heel goed schijnt te zijn.

Succes in ieder geval!
  #57  
Oud 02-10-14, 21:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat zullen dan mensen zijn zoals ik (die geen Whatsapp, JoetTjoep en Feesboek) gebruiken. Bij mij staan Location Services, Push Mail, Background Sync, enz... ook aan voor apps die dat nodig hebben.

De iPhone 6 moet ik om de twee tot drie dagen laden. De iPhone 6 Plus heeft het zelfs eens vijf dagen uitgehouden. Ik kijk niet naar cijfertjes en percentjes. Ik laad die dingen als ze moeten geladen worden.

Ik ga het hier bij laten want ondertussen lopen er al 1.947 "Batterijprobleemtopics" op dit forum. Bij elk nieuw topic wordt het hele riedeltje nog eens afgedraaid. Succes verder.
Net wel ze; de ene stuurt veel berichten en die gebruikt het meeste facebook . Push mail staat ook aan, is ne maat van mij e, toont me screenshots ook enz...
  #58  
Oud 02-10-14, 21:55
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Nog geen 5u gebruik is echt niet normaal.. Mijn batterij ging ook sneller omlaag met Facebook, maar ik zou zoiezo nog 8u halen. Ik gebruik trouwens nog steeds whatsapp en haal nu makkelijk de 10 uur effectief gebruik met 24u+ standby.

Ik zou proberen herstellen ofzo, en anders apple contacteren.
  #59  
Oud 02-10-14, 23:59
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je niet kan leven zonder Whatsappje en Feesboek moet je accepteren dat die prutsappjes veel energie gebruiken. Whatsappje houdt constant een verbinding open met de servers. Dat kost nu eenmaal veel energie, zeker op 3G/4G.

En Feesboek gebruikt tot 90% CPU capaciteit en 100 MB RAM (gemeten met Xcode Instruments).
Met iOS 8 heeft Apple toch het probleem die zulke apps veroorzaken opgelost? Met andere woorden deze apps worden toch op de achtergrond na een korte tijd afgesloten?
  #60  
Oud 03-10-14, 08:10
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je niet kan leven zonder Whatsappje en Feesboek moet je accepteren dat die prutsappjes veel energie gebruiken. Whatsappje houdt constant een verbinding open met de servers. Dat kost nu eenmaal veel energie, zeker op 3G/4G.

En Feesboek gebruikt tot 90% CPU capaciteit en 100 MB RAM (gemeten met Xcode Instruments).
Dit vind ik bizar want in dit artikel Drie manieren waarop Apple je iPhone-batterijduur verlengt staat nochtans dat Apple sinds iOS8 zulke praktijken van knullige apps zou moeten verbieden. In die zin dat apps die te lang hoge cpu usage hebben automatisch afgesloten worden én belangrijker nog dat apps die kunstmatige verbindingen openhouden dit niet meer kunnen want er zou een pushkit framework moeten zijn dat dit overneemt.

Dit blijkt dan helaas niet helemaal te kloppen?
Reageren

Labels
back-up, batterij, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone 5 te snel leeg javde iPhone algemeen 113 01-05-14 17:52
iPhone 4s batterij snel leeg toeterbaas iPhone algemeen 15 02-09-13 22:15
iphone 4s batterij snel leeg steef2000 iPhone algemeen 4 08-08-13 21:22
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.