//

iPhone 5S kras bestendig

iPhone 5S kras bestendig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Sinds kort heb ik een iPhone 5s en deze wil ik graag netjes houden. Vanaf het begin heb ik er een bumper op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-14, 15:04
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard iPhone 5S kras bestendig

Hallo mensen,

Sinds kort heb ik een iPhone 5s en deze wil ik graag netjes houden. Vanaf het begin heb ik er een bumper op zitten maar ik ben bang dat de zijkanten erg beschadigen. Hoe bevalt bij jullie de orginele Apple case ? (De leren) Review: Apple's lederen iPhone 5s case

Blijft de iPhone ook redelijk schoon in de case van Apple met een kantoor baan? Zit vaak in de broekzak.

Ik hoor graag jullie reacties alvast bedankt!

Gr,

Runescom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-14, 07:30
Janine Stmd Janine Stmd is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 30
Standaard

Ik heb de 5s nu vanaf april dit jaar en heb er meteen een origineel Apple hoesje omheen gekocht. Wat betreft de bescherming van mijn toestel ben ik er zeer tevreden over. Het hoesje sluit perfect aan waardoor er nauwelijks vuil tussen kan kruipen. Eens per maand haal ik de iPhone uit de case om beide goed schoon te maken ter voorkoming van evt. krasjes door schuren van vuil. Als aanvulling een goede screenprotector van glas die prachtig strak op mijn scherm ligt en niet vervelend aanvoelt. (Kost wel €25,00) De randjes van mijn Apple hoesje vind ik wel erg snel stuk gaan, gezien de hoge aanschafprijs en de mate van voorzichtigheid waarmee ik met mijn spullen omga.

Laatst gewijzigd door Janine Stmd; 06-10-14 om 09:36.
  #3  
Oud 06-10-14, 13:29
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

De originele Apple Leather Cases zijn écht goed!

Ik ben ook nogal een "freak" geweest op gebied van bescherming van mijn 5S, en kocht ook de officiele case.

De zwarte lijkt het beste, de kleurtjes gaan namelijk sneller afslijten (zelfs na een week al zichtbaar).

Ik zou hem niet te veel uit de case halen zodat deze goed strak blijft. Ik heb ook een kantoorbaan en hij zit vaak in mijn zak en zelfs na 1-2 maand zit er praktisch geen vuil in.
  #4  
Oud 06-10-14, 13:32
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Hier een leren hoes van Apple, met Spigen Glas.t beschermlaag. Nèt niet kogelvrij...
  #5  
Oud 06-10-14, 16:46
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Koop gewoon deze met een mooi leren sleeve en je iphone 5S blijft geheel krasloos. Ik spreek uit ervaring
  #6  
Oud 06-10-14, 20:50
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Hallo!

Heel erg bedankt voor jullie reactie, ik heb hem zojuist besteld en morgen komt hij binnen. Ik ben heel erg benieuwd! Heb nu ook een case maar deze is van zacht rubber gemaakt en nu al lak schade. Vandaar dat ik snel ga overstappen!

Gr,

Runescom
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kras op iphone 4 uhans iPhone algemeen 1 11-08-11 19:49
iPhone 4 dikke kras KevinTjan iPhone algemeen 4 05-01-11 03:06
Niet kras bestendig. sennalonso iPhone algemeen 39 15-12-10 09:35
Kras op scherm iphone 4 McNRiQ Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 11:58
Kras op iPhone scherm weg krijgen? gaming boy iPhone algemeen 7 15-07-10 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.