//

Iphone 5S wordt gebeld zonder simkaart

Iphone 5S wordt gebeld zonder simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg zo net mijn Iphone 6 Plus binnen, en haal de sim uit mijn iphone 5S en stop deze in de 6. installatie voltooit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-14, 19:33
jlbolder jlbolder is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard Iphone 5S wordt gebeld zonder simkaart

Ik krijg zo net mijn Iphone 6 Plus binnen, en haal de sim uit mijn iphone 5S en stop deze in de 6. installatie voltooit, en alles gesynchroniseerd, totdat ik gebeld wordt door iemand, en tot mijn verbazing ook de iphone 5S begint te rinkelen, en sterker nog ik kan gewoon opnemen en spreken met de andere kant. ik heb het nog eens getest door met de huis telefoon te bellen, en het gefilmd, zie de bijgevoegde film. jullie enig idee hoe een Iphone 5S gebeld kan worden zonder dat er een sim in zit ?? ik kan niet uit bellen maar wel ontvangen......


1d92a60c26c110629e6e198b7d07662c.mp4 downloaden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-14, 19:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jlbolder Bekijk bericht
...en sterker nog ik kan gewoon opnemen en spreken met de andere kant.
En nog wat sterker: dat noemt men contuinity. Er staan al een paar topics over deze feature op het forum.
  #3  
Oud 07-10-14, 19:42
jlbolder jlbolder is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

AHA tja nooit gehoord van contuinity nu net even alles gelezen. ik dacht dat het spookte in huis https://www.apple.com/nl/ios/ios8/continuity/
  #4  
Oud 07-10-14, 19:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jlbolder Bekijk bericht
ik dacht dat het spookte in huis
En als jouw Mac later op Yosemite draait gaat het daar ook nog spoken. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4S geeft geen beltoon als er gebeld wordt Caspar Verhaagen iPhone algemeen 22 22-10-14 20:56
iPhone: iPhone start opnieuw op als ik gebeld wordt JoekieB Jailbreak 9 19-04-13 10:22
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
iPhone: Iphone 4 respringt elke keer als ik gebeld wordt rslk Jailbreak 5 30-11-11 13:43
Storing wanneer ik gebeld wordt! Simba99 iPhone algemeen 0 08-02-11 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.