//

Foto's nemen - converteren - emailen?

Foto's nemen - converteren - emailen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Een collega van mij heeft net een 5S gekocht en op ons werk moeten we vaak foto's nemen en doorsturen. Met een Smartphone is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-14, 10:41
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard Foto's nemen - converteren - emailen?

Hey,

Een collega van mij heeft net een 5S gekocht en op ons werk moeten we vaak foto's nemen en doorsturen. Met een Smartphone is dat natuurlijk makkelijker dan eerst alles op PC te moeten zetten.

Wat hij wil:
- Meerdere foto's nemen (soms stuk of 30)
- Een heleboel foto's selecteren en doormailen (eventueel dat ze verkleind worden, best zelfs, want de originele size is veel te groot)

Wat blijkbaar niet kan:
- Een heleboel foto's (meer dan 5) in 1 keer invoegen in uw mail met eventueel automatisch te laten converteren

Als we meer dan 5 foto's selecteren in de Foto app, dan verdwijnt het icoontje "Mail", waarschijnlijk omdat deze foto's teveel ruimte in beslag nemen..

Vanuit de Mail app zelf, kunnen we wel foto's invoeren, maar dat is ook 1 per 1... En ik heb eigenlijk geen idee of deze dan geconverteerd zijn?

Bestaat er misschien een App voor om dit snel/efficient te kunnen doen? Of is het nu gewoonweg een prutswerkje waar we ons bij moeten neerleggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-14, 12:27
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Instamail misschien een optie?
https://itunes.apple.com/nl/app/inst...553743855?mt=8
  #3  
Oud 09-10-14, 12:33
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kan je ze niet gewoon uploaden naar een publieke/gedeelde map in dropbox?

Ze zijn wel niet geconverteerd, maar iedereen die ze nodig heeft kan ze raadplegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik foto's direct na het nemen snel nummeren of een naam geven? peterdrop iPhone Apps 1 13-02-14 15:58
foto's nemen heel veel geheugen in Sofie123 iPad algemeen 33 17-02-13 16:46
Iphone 5 zwarte balken bij nemen van foto. Sedatgul iPhone algemeen 11 11-01-13 11:39
ik kan geen foto's meer nemen marie2 Muziek, foto & video 2 29-08-11 13:10
Foto's emailen..alleen 1 voor 1 ? netvista Muziek, foto & video 3 10-01-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.