//

Apps openen niet of sluiten direct weer iOS8, iPhone 6

Apps openen niet of sluiten direct weer iOS8, iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een iPhone 6 in gebruik genomen maar vrijwel geen enkele app werkt op de iPhone. Ze sluiten direct weer bij het openen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-14, 11:14
mwiekamp mwiekamp is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 4
Standaard Apps openen niet of sluiten direct weer iOS8, iPhone 6

Ik heb gisteren een iPhone 6 in gebruik genomen maar vrijwel geen enkele app werkt op de iPhone. Ze sluiten direct weer bij het openen.

Ik heb de iPhone in eerste instantie middels een iCloud backup van mijn 5s geconfigureerd. Toen ontstond het probleem dat vrijwel alle apps bij openen, direct weer afsloten of zelfs een harde reset tot gevolg hadden. Alleen de standaard apps werkten.

Vervolgens heb ik de iPhone gewist en geconfigureerd als nieuwe iPhone. Ik heb diverse apps vanaf de app store gedownload en geïnstalleerd met direct hetzelfde probleem als gevolg.

Daarna heb ik de iPhone aan mijn MacBook gehangen en heb deze herstelt middels iTunes. Dus originele software erop en geconfigureerd als nieuwe iPhone en nog een keer een backup teruggezet van iCloud. Helaas blijft het probleem nog steeds...

Ik heb de telefoon gekregen met iOS 8 en deze is geüpgraded naar 8.02. De iCloud backup heeft ook 8.02. het betreft een iPhone 6 128GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-14, 11:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwiekamp Bekijk bericht
Dus originele software erop en geconfigureerd als nieuwe iPhone en nog een keer een backup teruggezet van iCloud. Helaas blijft het probleem nog steeds...
Is die iCloud backup een backup van een oude iPhone die ooit een jailbreak had? Indien ja dan kan het zijn dat jailbreak restanten het probleem veroorzaken.
  #3  
Oud 12-10-14, 11:19
mwiekamp mwiekamp is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 4
Standaard

Nee, ik heb nooit gebruik gemaakt van Jailbreaks
  #4  
Oud 12-10-14, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Om een en ander uit te sluiten. Herstel de iPhone met iTunes. Configureer als nieuwe iPhone en zet voorlopig geen backup terug. Installeer dan de apps, met de App Store op de iPhone, die problemen veroorzaken. Als het dan wel werkt is er misschien een probleem met de backup.

Als de problemen er dan nog zijn dan kijk in de Diagnostics wat de reden van de problemen zijn.
  #5  
Oud 12-10-14, 11:29
mwiekamp mwiekamp is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 4
Standaard

Zoals je kan lezen heb ik al die stappen al uitgevoerd.

Citaat:
Vervolgens heb ik de iPhone gewist en geconfigureerd als nieuwe iPhone. Ik heb diverse apps vanaf de app store gedownload en geïnstalleerd met direct hetzelfde probleem als gevolg.
  #6  
Oud 12-10-14, 11:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwiekamp Bekijk bericht
Zoals je kan lezen heb ik al die stappen al uitgevoerd.
OK! Dan heb je ook in de Diagnostics gekeken en niets verdacht gevonden. In dat geval kan ik geen reden voor de problemen verzinnen. Succes verder.
  #7  
Oud 12-10-14, 11:37
mwiekamp mwiekamp is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 4
Standaard

Nee, geen diagnostics. Waar doe ik dit?
Reageren

Labels
apps, icloud, ios8, ios802, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps sluiten vrijwel direct weer af & reservekopieen na iOS 6.0 update kwijt Marjolein75 iPad algemeen 0 02-11-12 21:29
Skype en Truphone sluiten direct weer af Lancia iPhone Apps 0 12-09-09 18:15
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... kraan79 Archief 6 28-07-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.