//

iphone 5s touch id problemen voorkomen

iphone 5s touch id problemen voorkomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag nog een scherm van een iphone 5s vervangen. Nu blijkt dat de touch id niet meer werkt. Na wat research op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-14, 14:46
cise1992 cise1992 is offline
• iOS 6.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 19
Standaard iphone 5s touch id problemen voorkomen

Hallo,

Ik heb vandaag nog een scherm van een iphone 5s vervangen. Nu blijkt dat de touch id niet meer werkt.
Na wat research op het net kan dit niet hersteld worden.
De home button die er nu in zit is nochtans de originele (die bij het moederbord hoort).

Mijn vraag is nu of iemand weet wat ik verkeerd zou gedaan hebben.
Ik doe wel iedere week verschillende reparaties en het is de eerste keer dat die touch id niet meer werkt, terwijl ik net hetzelfde doe als bij die andere herstellingen van een iphone 5s.

Zou het zijn omdat ik de home button heb aangesloten als de iphone nog aan lag? Of misschien de iphone heb aangelegd zonder dat de home button flex was aangesloten?
Ik heb de home button opnieuw gemonteerd maar geen verschil. De touch id werkt heel slecht tot bijna niet. Het kliksysteem werkt wel nog perfect.

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2014 om 13:50 ----------

Heb ook de button en mijn vingers schoon gemaakt maar geen verschil
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Problemen (Touch) iVuvuzela iPhone algemeen 0 28-04-11 22:37
Voorkomen dat iPhone trager word Mik075 Jailbreak apps en thema's 14 28-06-10 20:25
voorkomen dat iphone word geupdate Rogerpro Archief 6 22-02-10 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.