//

Airplay werkt wel via computer niet via iPhone

Airplay werkt wel via computer niet via iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6 geeft bij muziek geen mogelijkheid deze te beluisteren via mijn Denon AVR-X4000. Het icoontje om dit in te schakelen ontbreekt op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-14, 15:41
Tjardi Tjardi is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard Airplay werkt wel via computer niet via iPhone

Mijn iPhone 6 geeft bij muziek geen mogelijkheid deze te beluisteren via mijn Denon AVR-X4000.
Het icoontje om dit in te schakelen ontbreekt op de iPhone.
Dat houdt in dat de iPhone de versterker niet "ziet".

Vreemd genoeg werkt het wel via iTunes op de computer.

De Wi-Fi van de Denon en de iPhone staan op 't zelfde netwerk, zoals de gebruiksaanwijzing aan geeft.

Wat doe ik fout?

Met vriendelijke groet.


Tjardi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay iPhone werkt niet monique1981 iPhone algemeen 3 02-08-14 12:16
iphone 4 laad wel op maar geageert niet op aansluiting computer/itunes poekie7619 iPhone algemeen 0 09-11-12 13:16
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet Drezzz iPhone algemeen 7 08-12-11 23:25
Windows: Backup iphone wel op computer maar niet in itunes Sprintking iTunes 0 26-02-11 13:56
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.