//

iCloud & handoff

iCloud & handoff discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb het probleem dat mijn iphone niet alle contacten synchroniseert met iCloud. Er staan slecht een paar van mijn contacten wel in iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-14, 19:06
olivierlefranc olivierlefranc is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard iCloud & handoff

hallo

Ik heb het probleem dat mijn iphone niet alle contacten synchroniseert met iCloud. Er staan slecht een paar van mijn contacten wel in iCloud heb al geprobeerd om contacten te synchroniseren maar hij vindt geen nieuwe contacten. Weet iemand hoe dit komt?

Mijn 2e vraag is via handoff kan ik niet bellen of antwoorden op sms'en enkel via iCloud. Als ik sms naar iemand via mijn macBook verschijnt er een foutmelding dat dit nummer niet geregistreerd is op iCloud. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-14, 14:57
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Bij mij werkt dit systeem te perfect, denk ik.

Wanneer iemand mij belt, gaat dus ook mijn iPad rinkelen. Op zich geen probleem, ALS ik niet thuis ben. Als ik thuis ben, dan ligt zowel mijn iPad als iPhone in de buurt. Dus rinkelen beiden. En als ik de iPhone opneem, blijft de iPad gewoon rinkelen. Zelfs al is het gesprek gedaan en heb ik afgelegd, blijft die iPad rinkelen, totdat ik die opneem en dan terug afdruk.

Het is toch de bedoeling dat wanneer ik met 1 van de toestellen opneem, dan de rest dan stopt met rinkelen, niet?

Wat kan ik daar aan doen? Want als dat de bedoeling is, kan ik beter die hele handoff afzetten
  #3  
Oud 21-10-14, 16:54
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Bij mij werkt dit systeem te perfect, denk ik.

Wanneer iemand mij belt, gaat dus ook mijn iPad rinkelen. Op zich geen probleem, ALS ik niet thuis ben. Als ik thuis ben, dan ligt zowel mijn iPad als iPhone in de buurt. Dus rinkelen beiden. En als ik de iPhone opneem, blijft de iPad gewoon rinkelen. Zelfs al is het gesprek gedaan en heb ik afgelegd, blijft die iPad rinkelen, totdat ik die opneem en dan terug afdruk.

Het is toch de bedoeling dat wanneer ik met 1 van de toestellen opneem, dan de rest dan stopt met rinkelen, niet?

Wat kan ik daar aan doen? Want als dat de bedoeling is, kan ik beter die hele handoff afzetten
Raar, hier stopt het rinkelen van het andere toestel nagenoeg onmiddellijk.
  #4  
Oud 21-10-14, 16:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
Raar, hier stopt het rinkelen van het andere toestel nagenoeg onmiddellijk.
Hier stoppen ook alle iDevices en Macs met rinkelen als ik ergens opneem. Net zoals vroeger met Facetime ook.
  #5  
Oud 21-10-14, 18:04
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Dat is dan heel vreemd. Eerst had ik wel aan de hand dat hij nog zo een 5-tal keer door rinkelde en daarna van zelf stopte. Maar vandaag al 2 x dat hij zelfs bleef rinkelen nadat het gesprek beeïndigd was en dat ik dit handmatig moest afzetten. Ken je verzekeren dat het heel ambetant is om met klanten te bellen als op de achtergrond continu die ipad ligt te rinkelen

Straks de iPhone ook nog op 8.1 zetten en zien wat het dan doet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple-id & iCloud-id Hanzet iCloud 20 20-10-14 19:24
Alle iDevices: Handleiding: Jailbreaken iOS 6 & daarna iCloud/iTunes back-up terugzetten (iOS 5 & 6) Bubbly Jailbreak 10 14-02-13 00:20
Vraag over reservekopie & iCloud Alpakin iCloud 1 02-02-13 12:03
mail & icloud uitleg geulwijk iCloud 9 14-11-11 17:10
iCloud & apps Appel07 iCloud 6 19-10-11 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.