//

iPhone 6 scherm niet goed geplaatst

iPhone 6 scherm niet goed geplaatst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, 14 dagen geleden was eindelijk mijn bestelde iPhone 6 geleverd, wat was ik blij! Echter in de dagen erop geen mij opvallen en ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-14, 09:33
MB500SLJEH MB500SLJEH is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Cool iPhone 6 scherm niet goed geplaatst

Hallo,

14 dagen geleden was eindelijk mijn bestelde iPhone 6 geleverd, wat was ik blij!
Echter in de dagen erop geen mij opvallen en ook storen dat het scherm aan de onderzijde verder uitstak dan aan de bovenzijde. De bovenzijde loopt bijna naadloos over van aluminium in het glas, terwijl aan de onderzijde toch een soort relatief scherpe rand voelbaar is.
Ik heb uiteindelijk afgelopen zaterdag contact opgenomen met Apple, welke de telefoon komt halen voor reparatie of check.
Nu vraag ik mij het volgende af:
1. Heeft iemand dezelfde ervaring met de aansluiting tussen het aluminium en het scherm?
2. Wat indien het toestel wordt vervangen? Heb ik dan gelijk een niet matchend setje qua imei? Wie heeft hier ervaring mee?

Gr. Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-14, 11:31
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb hier geen last van. Had ik het wel dan zou ik hetzelfde als jou doen, maar dan was ik gewoon langs de apple store gegaan en niet laten ophalen.

Want als het inderdaad een productiefoutje is, moeten ze hem wel vervangen. Bij de apple store doen ze dit direct en jij bent je telefoon weer even kwijt. Je krijgt dan een nieuw toestel, maar die heeft uiteraard een andere IMEI en serienummer. Je krijgt voor dit toestel ook een nieuw stickertje dat je over je oude sticker kan plakken, zodat je doosje en iphone hetzelfde IMEI en serienummer hebben.
  #3  
Oud 20-10-14, 11:42
MB500SLJEH MB500SLJEH is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik heb hier geen last van. Had ik het wel dan zou ik hetzelfde als jou doen, maar dan was ik gewoon langs de apple store gegaan en niet laten ophalen.

Want als het inderdaad een productiefoutje is, moeten ze hem wel vervangen. Bij de apple store doen ze dit direct en jij bent je telefoon weer even kwijt. Je krijgt dan een nieuw toestel, maar die heeft uiteraard een andere IMEI en serienummer. Je krijgt voor dit toestel ook een nieuw stickertje dat je over je oude sticker kan plakken, zodat je doosje en iphone hetzelfde IMEI en serienummer hebben.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid om langs een store te gaan. (het wordt tijd dat in de regio Zwolle een store komt).
Ik ben wel blij te horen dat je een nieuw stickertje meegeleverd krijgt.

Afgelopen voorjaar heb ik mijn ipod classic ingezonden voor een nieuwe batterij, deze is vervangen voor een 160 gb uitvoering waarover ik op zich geen klagen heb. (Was 120 gb), maar verder geen papieren, stickertje of iets dergelijk.
Voor de ipod is dat ook geen probleem, die hou ik totdat hij op is, maar voor een iPhone die ik om het jaar of twee jaar weer verkoop omdat ik dan weer een nieuwe koop ligt dat anders...., dan is het fijn om de spullen compleet en kloppend te hebben en te houden.

Ik ben zeer benieuwd naar de oplossing. Vanmorgen heb ik nog even een chat hierover met Apple opgezet, andere optie was het toestel te retourneren en een nieuwe te bestellen, dat is wat mij betreft geen optie, dat zal waarschijnlijk zo maar een paar weken gaan duren...

Dank u voor uw reactie, ik ben benieuwd naar de afloop....
  #4  
Oud 20-10-14, 22:18
MB500SLJEH MB500SLJEH is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Zaterdag melding gemaakt, vanmiddag is de iPhone 6 al afgehaald. Nu ben ik benieuwd hoe snel Apple dit verder afhandelt.
Als het zo voorspoedig gaat als tot nu toe, verwacht ik voor het weekend reactie in de zin van reparatie of vervanging.....��
Reageren

Labels
apple care, imei nummer, iphone 6, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem scherm Iphone 4, werkt niet meer goed! plock iPhone algemeen 2 02-09-14 22:26
iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet kami124 iPhone algemeen 5 17-11-11 08:31
rechter kant van scherm werkt niet goed thijssie117 iPhone algemeen 1 26-11-10 13:04
iPad: Scherm niet meer goed gecalibreerd na jailbreak johndoe73 Jailbreak 6 06-08-10 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.