//

Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal

Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het viel me de laatste tijd (sinds iOS 8) op dat ik vaak WhatsAppjes had ontvangen, maar dat ik helemaal geen melding gehoord had. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-14, 11:06
Schroale Schroale is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal

Het viel me de laatste tijd (sinds iOS 8) op dat ik vaak WhatsAppjes had ontvangen, maar dat ik helemaal geen melding gehoord had. Ik begon al bijna te twijfelen aan mijn oren, totdat ik er zojuist achter kwam dat het volume van meldingen van WhatsApp niet meer gelijk is aan het beltoonvolume.

Mijn beltoonvolume staat altijd voluit en voorheen was het volume van WhatsApp meldingen daar automatisch aan gekoppeld, net als met gewone Berichten.

Nu (met iOS 8 op iPhone 6 Plus) is het volume van WhatsApp ineens gekoppeld aan het volume van media, bijvoorbeeld YouTube.
Als ik dus een film in de YouTube app ga kijken en het volume op 2 streepjes zet, dan krijg ik de WhatsApp meldingen ook ineens op dat volume. En dat terwijl het beltoonvolume nog gewoon voluit staat.

Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het zeer irritant in ieder geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-14, 11:15
MDJ81 MDJ81 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Was mij inderdaad ook al opgevallen. Hopelijk lossen ze dit op met de update van Whatsapp. Ik luister zelf veel naar muziek via een bluetooth speakertje, dus kom regelmatig dit probleem tegen.
  #3  
Oud 22-10-14, 11:23
Schroale Schroale is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

"Fijn om te horen," voor zover je daarvan kan spreken, 😃 dat ik niet de enige ben met deze WhatsApp bug. Dan ligt het in ieder geval niet aan mijn iPhone.

Ik hoop ook dat het met een update van WhatsApp opgelost is en dat die snel komt! 😃
  #4  
Oud 28-09-15, 22:29
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Mijn beltoon volume staat altijd voluit, net als de meldings toon.
Maar ook bij mij veranderd de volume van hard naar zacht, sinds IOS 8.

En regelmatig ontvang ik pas een meldingstoon van een berichtje bij een 3e of 4e gestuurd berichtje. De eerste 2 geven meestal geen geluid,en soms weer wel.

Vreselijk irritant
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #5  
Oud 03-10-15, 01:38
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

Ik zeg neem telegram. Whatsapp blijft achter kwa vernieuwing en updates

Maar net als de meeste blijft bij mij ook iedereen die domme whatsapp maar aanhouden.
  #6  
Oud 03-10-15, 10:26
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Nou als jij telegram gebruikt en geen whatsapp dan zal het lekker rustig zijn bij jouw.
Maar het is geen oplossing voor het probleem natuurlijk.
Ik persoonlijk ken niemand die telegram gebruik dus overstappen heeft dan geen zin.
  #7  
Oud 03-10-15, 10:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edje-ken Bekijk bericht
Maar het is geen oplossing voor het probleem natuurlijk.
De oplossing van het probleem is dat de ontwikkelaars van Wappie al die bugs moeten oplossen. En dat zal zeker gebeuren (tegen de release van iOS 12).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltoonvolume en app volume niet meer onafhankelijk jooordiii iPhone algemeen 9 10-04-14 17:26
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! Veronikaas iPhone algemeen 0 06-12-10 20:53
Volume/Belsignaal blijft in beeldscherm staan pebbie iPhone algemeen 3 15-10-10 18:38
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.