//

Vreemd probleem met bereik & iCloud-reservekopie

Vreemd probleem met bereik & iCloud-reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik mijn iPhone weggebracht ter reparatie, vanwege diverse problemen. Die problemen zijn opgelost, maar daar kwam een nieuw probleem voor in de plaats. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-14, 22:35
Jurone Jurone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Vreemd probleem met bereik & iCloud-reservekopie

Onlangs heb ik mijn iPhone weggebracht ter reparatie, vanwege diverse problemen. Die problemen zijn opgelost, maar daar kwam een nieuw probleem voor in de plaats.

Ik kreeg mijn iPhone 5 terug, deed een reservekopie via iCloud en kon daarna niet meer bellen en sms'en. Soms laat de iPhone wel 'Vodafone' zien, maar bellen/sms'en is ook dan niet mogelijk en vaak valt ook het bereik ook op het scherm snel weer weg.

Ik heb de iPhone daarom weer teruggebracht en kreeg die gisteren terug. Hij deed het in de winkel weer toen de iPhone als nieuw werd geconfigureerd, er kon weer gebeld en gesms't worden. Toen ik 'm thuis echter weer opstartte vanaf de reservekopie via iCloud was hetzelfde probleem met het bereik weer terug. Nu ik 'm daarna weer als nieuw heb geconfigureerd, lukt bellen & sms'en wel weer.

Heeft iemand een idee hoe dit valt op te lossen, zodat ik de reservekopie kan gebruiken? Ik heb al geprobeerd om alleen de netwerkinstellingen of alleen alle instellingen te herstellen, maar dit werkte niet.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-14, 22:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vrees dat - hoe precies weet ik ook niet - de fout dan toch hardnekkig in de reservekopie zit!

Als je bepaalde gegevens nodig bent van je reservekopie zou ik zeggen; zet hem nog eenmaal terug; importeer bijv. foto's en filmpjes, zet aankopen over vanaf je iPhone naar iTunes, sync je contacten/agenda via iCloud/whatever dienst. Exporteer andere data zoals je notities e.d. zodat je die nog hebt.
Of sms / whatsapp e.d. te backup-en zijn, weet ik zo niet.

En begin met een frisse iPhone als nieuw geconfigureerd weer op te bouwen. Het is denk ik niet anders.
Reageren

Labels
bellen, bereik, icloud, iphone, sms'en



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag over reservekopie & iCloud Alpakin iCloud 1 02-02-13 13:03
probleem terugzetten icloud reservekopie iJay iCloud 0 11-12-12 20:29
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 11:02
vreemd probleem icloud Blauwoogje iCloud 0 18-12-11 21:53
Vreemd probleem met Wi-Fi 50camels Wi-Fi 9 22-05-11 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.