//

Foutjes IP6+?

Foutjes IP6+? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn IP6+ heeft een aantal vreemde bugs: Frontcamera in whatsapp geeft zwart beeld (alleen in whatsapp) Bij instagram videos krijg ik alleen geluid als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-14, 10:09
tillie74 tillie74 is offline
• iOS 14.6
• 8.0
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 50
Exclamation Foutjes IP6+?

Mijn IP6+ heeft een aantal vreemde bugs:

Frontcamera in whatsapp geeft zwart beeld (alleen in whatsapp)
Bij instagram videos krijg ik alleen geluid als ik de muteknop aan de zijkant uit en aan doe.
Tijdens het bekijken van filmpjes via internet lopt het filmpje vaak niet door maar de tijd wel ( verbinding is ok )

hoop dat het app gerelateerd is al ben ik bang dat het laatste een IOS probleem is aangezien hij dit met verschillende apps doet o.a youtube, Facebook (ook na update FB)

Hebben meer mensen deze problemen of heb ik een maandagmorgen IP6+?
__________________
Ask or try ?? That's the question
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-14, 10:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tillie74 Bekijk bericht
hoop dat het app gerelateerd is al ben ik bang dat het laatste een IOS probleem is aangezien hij dit met verschillende apps doet o.a youtube, Facebook (ook na update FB)
Daar noem je ook twee crapapps. Het is in ieder geval geen probleem/bug in iOS 8.1. Tenminste, ik kan die problemen niet reproduceren op twee iPhone 6 Plus. Ik gebruik wel geen Feesboek en JoeTjoep.
  #3  
Oud 23-10-14, 10:26
tillie74 tillie74 is offline
• iOS 14.6
• 8.0
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 50
Standaard

Ben ook geen fan die apps, maar gebruik ze wel😉 echter ik heb hier nu 2x IP6+ en beide met zelfde probleem. Vooral die whatsapp bug is irritant. Maakt overigens wel een goeie foto alleen blijft het beeld zwart.
  #4  
Oud 23-10-14, 10:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tillie74 Bekijk bericht
Ben ook geen fan die apps, maar gebruik ze wel😉 echter ik heb hier nu 2x IP6+ en beide met zelfde probleem. Vooral die whatsapp bug is irritant.
Je zal echt moeten wachten tot de ontwikkelaars van die apps alle bugs/problemen in hun apps hebben opgelost. Je mag me geloven (of ook niet), aan iOS 8.1 ligt het niet.

Succes verder.
  #5  
Oud 23-10-14, 11:15
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tillie74 Bekijk bericht
Mijn IP6+ heeft een aantal vreemde bugs:

Frontcamera in whatsapp geeft zwart beeld (alleen in whatsapp)
Bij instagram videos krijg ik alleen geluid als ik de muteknop aan de zijkant uit en aan doe.
Tijdens het bekijken van filmpjes via internet lopt het filmpje vaak niet door maar de tijd wel ( verbinding is ok )

hoop dat het app gerelateerd is al ben ik bang dat het laatste een IOS probleem is aangezien hij dit met verschillende apps doet o.a youtube, Facebook (ook na update FB)

Hebben meer mensen deze problemen of heb ik een maandagmorgen IP6+?
Ik ervaar dit laatste probleem ook. Als ik via Safari op een website een video wil bekijken doet ie er soms ongewoon lang over om het filmpje überhaupt te starten. Vervolgens wilt ie inderdaad ook nog wel eens het filmpje zelf niet goed laden waardoor op de helft van het filmpje ineens een pauze wordt ingelast, om vervolgens de tijd te laten doorlopen, maar het filmpje niet!

Ook apps als YouTube vertonen rare bugs af en toe, en bij Google vraag ik me echt af of ze alles nog soepel gaan laten lopen op een iOS device. Heb altijd het idee dat ze expres wat schoonheidsfoutjes maken in de iOS versies van hun apps. Dat is de reden dat ik ook geen gebruik maak van hun diensten, met uitzondering van YouTube want dat is iets waar je maar moeilijk omheen kan.
  #6  
Oud 23-10-14, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mert1234 Bekijk bericht
Ik ervaar dit laatste probleem ook. Als ik via Safari op een website een video wil bekijken doet ie er soms ongewoon lang over om het filmpje überhaupt te starten.
Op welke website is dat dan? Plaats de link naar die website aub. Dan kan ik eens kijken of ik het probleem kan reproduceren.
  #7  
Oud 23-10-14, 12:04
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mert1234 Bekijk bericht
Ik ervaar dit laatste probleem ook. Als ik via Safari op een website een video wil bekijken doet ie er soms ongewoon lang over om het filmpje überhaupt te starten. Vervolgens wilt ie inderdaad ook nog wel eens het filmpje zelf niet goed laden waardoor op de helft van het filmpje ineens een pauze wordt ingelast, om vervolgens de tijd te laten doorlopen, maar het filmpje niet!

Ook apps als YouTube vertonen rare bugs af en toe, en bij Google vraag ik me echt af of ze alles nog soepel gaan laten lopen op een iOS device. Heb altijd het idee dat ze expres wat schoonheidsfoutjes maken in de iOS versies van hun apps. Dat is de reden dat ik ook geen gebruik maak van hun diensten, met uitzondering van YouTube want dat is iets waar je maar moeilijk omheen kan.
De youtube app is gewoon erg slecht. Hij werkt superfijn, maar speelt filmpjes slecht af, soms moet die heel lang bufferen of anders valt de kwaliteit ineens helemaal weg.

Dacht dat dit alleen bij mijn iphone 3gs was, maar nu blijkbaar ook op mijn iphone 6.

Heb nu de app Mctube geinstalleerd, stond ergens bovenin de hitlijst. Deze app werkt perfect, je logt ook gewoon in met je youtube account. Deze app speelt de filmpjes in ieder geval wel goed af
  #8  
Oud 23-10-14, 14:32
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op welke website is dat dan? Plaats de link naar die website aub. Dan kan ik eens kijken of ik het probleem kan reproduceren.
Excuses voor je genomen tijd, maar ik heb het nog eens nader geprobeerd en op dit moment nergens last van! Zal wel aan een wankele verbinding hebben gelegen. Ik ben student van de HvA waar je 9 van de 10 keer snelheden tussen de 150 en 200 Mbps haalt. Toch lukte het laden op een aantal momenten niet gister, o.a. vanaf de Facebook webapp. Waarschijnlijk op die locatie in de school even overbelast ofzo.

Ook thuis heb ik af en toe last van een wankele verbinding de laatste tijd, dus wellicht dat dit toevallig daar even aan had gelegen. Had het namelijk verder niet onderzocht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 14:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
De youtube app is gewoon erg slecht. Hij werkt superfijn, maar speelt filmpjes slecht af, soms moet die heel lang bufferen of anders valt de kwaliteit ineens helemaal weg.

Dacht dat dit alleen bij mijn iphone 3gs was, maar nu blijkbaar ook op mijn iphone 6.

Heb nu de app Mctube geinstalleerd, stond ergens bovenin de hitlijst. Deze app werkt perfect, je logt ook gewoon in met je youtube account. Deze app speelt de filmpjes in ieder geval wel goed af
Ik kan die app helaas nergens vinden haha. Zowel via zoeken niet als via de toplijsten niet. Bedoel je MxTube?
  #9  
Oud 23-10-14, 14:47
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mert1234 Bekijk bericht
Excuses voor je genomen tijd, maar ik heb het nog eens nader geprobeerd en op dit moment nergens last van! Zal wel aan een wankele verbinding hebben gelegen. Ik ben student van de HvA waar je 9 van de 10 keer snelheden tussen de 150 en 200 Mbps haalt. Toch lukte het laden op een aantal momenten niet gister, o.a. vanaf de Facebook webapp. Waarschijnlijk op die locatie in de school even overbelast ofzo.

Ook thuis heb ik af en toe last van een wankele verbinding de laatste tijd, dus wellicht dat dit toevallig daar even aan had gelegen. Had het namelijk verder niet onderzocht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 14:36 ----------



Ik kan die app helaas nergens vinden haha. Zowel via zoeken niet als via de toplijsten niet. Bedoel je MxTube?
Nee ik bedoel toch echt Mctube

wou een print screen sturen van de app maar weet niet hoe ik dit moet posten

Net gezocht in de app store maar kon hem ook niet vinden, misschien is die verwijdert (heb hem vorige week gedownload).

als je op google zoekt vind je wel resultaten van de app, bv het facebook account dat erbij hoort

Ik neem aan dat er wel meerde youtube apps zijn die wel fijn werken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 14:50 ----------

net nog even gezocht naar mxtube in de appstore

Precies dezelfde layout als Mctube, denk daarom dat Mctube gewoon een rip is van Mxtube , ben nu Mxtube aan het downloaden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Frontcamera zwart bij Whatsapp(IP6+ 8.02) tillie74 iPhone Apps 1 14-10-14 08:42
Itunes Match foutjes maartentje iCloud 13 28-01-12 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.