//

iPhone 4S accu doet heel raar

iPhone 4S accu doet heel raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms nee ik heb bij een aanbieder een zeer duidelijk filmpje gevonden die het proces van het begin tot het einde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-03-15, 14:05
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
nee ik heb bij een aanbieder een zeer duidelijk filmpje gevonden die het proces van het begin tot het einde perfect laat zien en je ook wijst op valkuilen betreffende verschillende maten schroefjes

Ik stuur je de link wel even via PM

Succes met je toekomstige problemen ( in het ergste geval een overleden iPhone ).
Of je moet per toeval de juiste batterij ontvangen hebben .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-03-15, 15:45
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

In de Iphone 4s kunnen als ik het goed heb de volgende APN nummers zitten:

iPhone 4S: 616-0579, 616-0580, 616-0581, 616-0582

Wat gaat er ontploffen als je bv APN 616-0579 vervangt door een van de andere 3 nummers??

En wie garandeert dat een APN opdruk op de accu wel origineel is en niet zomaar door malafide chinezen is bedrukt.

Is dit niet een beetje onnodig bangmakerij als je bij een gerenommeerd bedrijf een originele accu koopt voor het model wat je hebt.

Het blijven geschreven teksten in de beschrijving.

Maar als je rechtstreeks bij een chinees op ebay.com koopt dan kan ik me voorstellen dat je voor een fist full of dollars genaaid wordt.

Mag geen reclame maken maar ik heb hem via GSM..nl
  #23  
Oud 29-03-15, 16:51
verwp01 verwp01 is offline
• iOS 6.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 22
Standaard

Sorry maar ik koop heel veel dingen op Ebay maar ik ben nog nooit genaaid en ik heb altijd de spullen gekregen die ik besteld heb.
Ik krijg bijna elke week wel een enveloppe of een pakje uit China ect en het gaat altijd goed.
  #24  
Oud 29-03-15, 17:27
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

ik heb ook niet gegeneraliseerd maar had het over een gekochte accu voor een paar $

Lering van mijn Samsung smartphone tijdperk, kocht daar enkele accu's en binnen een maand crappy.

Ook ik koop met plezier, zij het selectief op ebay.com maar ik haal het niet in mijn hoofd om daar accu's, power adapters, SD cards, USB sticks en ander geheugen te kopen.
  #25  
Oud 30-03-15, 12:19
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

@susuki2002 ik wacht nog op een helder antwoord betreffende de vraag over de 4 mogelijke (apn nummers) accu's voor de iPhone 4s
Bij een mededeling was je supersnel met het succes wensen voor toekomstige problemen.
Maar bij een vraag ben je waarschijnlijk net afwezig. Ik denk dat jou helder antwoord daarop menigeen in dit topic zal helpen
Groeten
  #26  
Oud 30-03-15, 16:07
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wat betreft de APN nummers die je hierboven noemt, ze zullen niet ontploffen wanneer je de verkeerde plaats, het enige wat kan gebeuren is dat je bij bv een update/herstel via Itunes een foutcode krijgt.
  #27  
Oud 31-03-15, 16:41
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Apple heeft deze APN-nummers bedacht zodat u uw telefoon het meest efficiënt kunt gebruiken met de juiste batterij.bij onjuiste apn kan het zijn dat de batterij niet goed oplaadt, snel weer leeg loopt of hapert.
Bij update,s foutcode,s gaat geven in het ergste geval een total meltdown van je moederschip
Veroorzaken.

Dit zijn geen gegevens die.je kan vinden op.het web . Dit zijn gegevens die ik.in de loop der jaren
Zelf verzamelt heb door eigen ervaring en kennis van betrouwbare bronnen.

Hiermee dit gezegd te hebben.wens ik.u allen succes.

Iphone batterijen hebben een eigen specifieke printplaat. Die communiceren met de
Bijhorende moederbord ( diverse serie.s)
  #28  
Oud 31-03-15, 18:00
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Mijn ervaring is dat in het verleden de iphone 3 serie met de originele batterij ( standaard bij aankoop erin) wel eens plofte waardoor de behuizing van de iphone 3G(S) barste.
  #29  
Oud 31-03-15, 18:01
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Dit gelezen hebbende neem ik aan dat die informatie een wijze les is voor aspirant accu verwisselaars. Dat succes wensen vind ik een beetje misplaatst en straalt negativisme uit. Immers dit forum is om hulp te krijgen en te geven.

Mijn accu was type 0579 en de nieuwe ook, ik heb de iPhone nog even open gemaakt. Dus prima.
Hopelijk wordt bij bedrijfjes om de hoek voor die extra euro's ook dezelfde apn genummerde accu geplaatst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel raar probleem iPhone 5s... Mypod iPhone algemeen 0 22-09-14 13:06
Iphone 5s thuisknop doet heel raar vanlyakh iPhone algemeen 4 26-05-14 11:43
Iphone doet heel raar ricohoskam iPhone algemeen 14 27-04-11 22:02
Iphone's batterij doet HEEL raar lastheart iPhone algemeen 0 07-03-10 16:40
Iphone doet heel raar Quintenajax iPhone algemeen 6 22-03-09 02:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.