//

Leverbaarheid iPhone 6 (64GB)

Leverbaarheid iPhone 6 (64GB) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al ruim een maand sta ik op de wachtrij voor een 64GB-iPhone 6 (Space gray) bij Dixons, maar tot op heden hebben ze, als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-14, 11:16
Noviomagum Noviomagum is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard Leverbaarheid iPhone 6 (64GB)

Al ruim een maand sta ik op de wachtrij voor een 64GB-iPhone 6 (Space gray) bij Dixons, maar tot op heden hebben ze, als ik het goed begrepen heb, nog geen enkel exemplaar uitgeleverd.

Om me heen zie ik steeds meer iPhone 6'en verschijnen, dus blijkbaar is er ergens wel een bron die levert. Ik lees nergens op iCulture over leveringsproblemen, en op dit forum vind ik zo snel ook niets.

Mijn vraag is dus: zijn er op dit moment plaatsen in Nederland waar ik aan een 64GB-versie van de iPhone 6 kan komen? En zo niet: heeft iemand enig idee wanneer er meer telefoons naar Nederland komen en er een einde komt aan de (schijnbare) extreme schaarste? Hoe ging dat bij eerdere toestellen, bijvoorbeeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-14, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noviomagum Bekijk bericht
...en op dit forum vind ik zo snel ook niets.
Ook niet in het juiste forum (zijnde Koopinformatie Nederland)? Daar staan toch een paar topics.
  #3  
Oud 28-10-14, 11:33
tjauwmin tjauwmin is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 68
Standaard

Mocht je veel tijd hebben dan deze site in de gaten houden. Apple Store - iPhone

Of je kan dit twitter account volgen https://twitter.com/reserverenNL

suc6!
  #4  
Oud 28-10-14, 13:31
rkars rkars is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 27
Standaard

Dat zal waarschijnlijk meer aan de levering aan Dixons liggen lijkt me... ik heb begin oktober een bestelling bij VF gedaan, na 2,5 week werd deze geleverd. Bij de online Apple store staat een levertijd van 7-10 dagen op een 64GB spacegray iPhone6, dus je zou nog altijd kunnen overwegen om hem daar gewoon te bestellen
  #5  
Oud 28-10-14, 14:34
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Zoals rkars al zegt; Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen van Dixons zou ik deze bestelling annuleren. De levertijd staat op 7 tot 10 dagen bij Apple. In mijn ervaring is dit bijna altijd de kortste termijn. In dit geval dus 7 dagen. Succes!
  #6  
Oud 01-11-14, 18:11
matje44 matje44 is offline
• iOS 9.3.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 22
Standaard

had het zelfde probleem bij dixon en stond op plaats 550 van de wachtlijst ,dat duurde mij
toch wel een beetje te lang.ik heb toen gereserveerd bij apple store in amsterdam en kon hem dezelfde dag al ophalen....later geannuleerd bij dixon en ben nu blij met mijn iphone 6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S 64gb KPN iDid KPN 4 09-11-11 23:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.