//

Iphone 6 camera doet raar

Iphone 6 camera doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumers, Sinds gisteren merk ik dat mijn Iphone 6 camera raar doet, tenminste als ik omschakel naar de front facing camera. De complete app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-14, 11:41
fanboy89 fanboy89 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard Iphone 6 camera doet raar

Beste forumers,

Sinds gisteren merk ik dat mijn Iphone 6 camera raar doet, tenminste als ik omschakel naar de front facing camera.

De complete app loopt dan vast en de app is niet meer te gebruiken. Als ik hem vervolgens afsluit dan doet de normale achterste camera het ook niet voor een lange tijd.

vervolgens een ruime tijd later (ik schat 10 tot 15 minuten) doet de achterste camera het weer en maakt ook normale foto's video's etc.

Ik gok dat dit een probleem zou kunnen zijn als bug van IOS 8.1, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

mijn vraag is; herkent iemand dit probleem en zo ja wat heb je toen gedaan. Het betreft hier een Iphone 6 van 4-5 dagen oud.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-14, 11:48
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fanboy89 Bekijk bericht
Ik gok dat dit een probleem zou kunnen zijn als bug van IOS 8.1, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

mijn vraag is; herkent iemand dit probleem en zo ja wat heb je toen gedaan. Het betreft hier een Iphone 6 van 4-5 dagen oud.
Net getest en geen last van. Lijkt me geen bug van iOS 8.1 (of toch niet eentje die ik al gehoord heb). Als het probleem zich blijft voorzien iPhone eens opnieuw herstellen naar iOS 8.1?
  #3  
Oud 29-10-14, 11:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fanboy89 Bekijk bericht
mijn vraag is; herkent iemand dit probleem en zo ja wat heb je toen gedaan.
Mijn antwoord is: ik herken dat probleem maar alleen als er een backup werd teruggezet met jailbreak restanten van een andere iPhone. Een bug in iOS 8.1 is het in ieder geval niet.
  #4  
Oud 29-10-14, 12:13
fanboy89 fanboy89 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

@ timosha

die back up van de jailbreak gaat jaren terug, zou dit nu nog aan het licht kunnen komen? zo ja weet ik wat me te doen staat. Iphone resetten via itunes, foto's kwijt op de iphone etc. met andere woorden; JANKEND alles weer opnieuw instellen
  #5  
Oud 29-10-14, 12:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fanboy89 Bekijk bericht
@ timosha

die back up van de jailbreak gaat jaren terug, zou dit nu nog aan het licht kunnen komen?
Dat kan als er in die backup jailbreak restanten zitten van tweaks die een invloed uitoefenen op de hardware functies van de iPhone.

Foto's kan je eerst importeren in iPhoto of syncen met Fotostream.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-10-14 om 12:43. Reden: Schreifvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone doet raar valerie2312 iPhone algemeen 2 11-10-13 20:39
iPhone: iphone 6.1.3 doet raar demies Jailbreak 5 23-07-13 18:12
iPhone 4 doet raar napoleon63 iPhone algemeen 6 09-05-13 21:51
iphone doet raar atimoo Unlock [archief] 11 24-01-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.