//

Advies iPhone 6 Plus

Advies iPhone 6 Plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Mee eens. Heb 1 maand iphone 6 gehad, ben daarna overgestapt naar de 6 plus. Geen spijt, met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-12-14, 16:24
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Bekijk bericht
Mee eens. Heb 1 maand iphone 6 gehad, ben daarna overgestapt naar de 6 plus. Geen spijt, met name vanwege mooi groot scherm (gebruik mijn iPad echt minder) en batterij. Het is heerlijk om nu een iPhone te hebben die echt 1 dag meegaat.
Hij voelt gewoon heel goed aan ok voor sommigen zou het niet praktisch zijn maar ik vindt hem geweldig .. Sommige zaken zijn ook leuker om te doen met zo een groot scherm .. Thuis aan mijne buro durf ik hem eens zonder cover te gebruiken en dan voel je echt dat die perfect zit ... Alleen als je weg moet enz is risico te groot zonder cover
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-12-14, 23:08
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Na de 4 kocht ik de 5 omdat die groter was. Maar eigenlijk was ik nog niet tevreden qua grootte. Toen de 6 plus uitkwam heb ik niet getwijfeld. Dit is echt het toestel dat ik hebben moet. Nu kan je tenminste eens deftig op internet gaan, een filmpje bekijken, tv overal gebruiken,... Het minder handige formaat om hem in je broekzak te steken weegt voor mij niet op tov de voordelen. Ik steek hem in een bookbook achtige cover en nu moet ik geen portefeuille meer meezeulen. Die stak ik trouwens ook nooit meer in mijn achterzak na enkele gebroken bancontactkaartjes.
  #23  
Oud 10-12-14, 23:57
TVAS TVAS is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

in de borstzak van een overhemd gaat het prima. Valt er ook niet uit met bukken. Maar... je moet wel overhemden (willen) dragen!
  #24  
Oud 11-12-14, 11:49
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVAS Bekijk bericht
in de borstzak van een overhemd gaat het prima. Valt er ook niet uit met bukken. Maar... je moet wel overhemden (willen) dragen!
Ik selecteer tegenwoordig mijn sweaters op de grootte van het borstzakje...

Hoe Apple de keuzes in het leven verandert...
  #25  
Oud 11-12-14, 11:58
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ik neem mijn vrouw tegenwoordig overal mee
  #26  
Oud 11-12-14, 12:16
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht
Na de 4 kocht ik de 5 omdat die groter was. Maar eigenlijk was ik nog niet tevreden qua grootte. Toen de 6 plus uitkwam heb ik niet getwijfeld. Dit is echt het toestel dat ik hebben moet. Nu kan je tenminste eens deftig op internet gaan, een filmpje bekijken, tv overal gebruiken,... Het minder handige formaat om hem in je broekzak te steken weegt voor mij niet op tov de voordelen. Ik steek hem in een bookbook achtige cover en nu moet ik geen portefeuille meer meezeulen. Die stak ik trouwens ook nooit meer in mijn achterzak na enkele gebroken bancontactkaartjes.
Zo te horen is zo een boobbookachtige cover heel handig?
  #27  
Oud 11-12-14, 12:38
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ja, ik vind dat supermakkelijk. Vroeger moest ik en mijn GSM en mijn portefeuille meenemen als ik vertrok, nu enkel mijn gsm want daar zit nu alles in, bankkaartje, identiteitskaart, rijbewijs, geld,..
Alles te samen dikker dan een portefeuille natuurlijk, maar het past perfekt in de zak van mijn jas, in mijn achterzak (niet gaan zitten natuurlijk). Meestal draag ik die gewoon en leg die gewoon in de auto naast mij.
Je moet een googlen, er zijn in alle prijsklasses wel te vinden. Vroeger had ik de originele van 12 south altijd, maar die bestaat nog niet voor de 6 plus. Heb nu een namaak, maar je kan hem op het loggotje na niet onderscheiden van een echte. Prijs was iets van een 40 euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 cover advies MrBramme iPhone accessoires en onderdelen 1 29-07-13 22:55
iPhone 5 omruilen advies dylankieft iPhone algemeen 5 02-12-12 19:56
iPhone 2G advies nodig. flashingst iPhone algemeen 3 01-10-12 18:44
iPhone 4: iphone unlock advies thebuster Unlock 1 06-08-11 03:23
iphone 4 advies bosman83 Koopinformatie Nederland 7 20-06-10 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.