//

Bevroren scherm iPhone 5s 16gb

Bevroren scherm iPhone 5s 16gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,ten einde raad en na veel zoeken hier en op Google,maak ik toch maar hier een topic. Het betreft een iPhone 5s van de dochter,die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-11-14, 15:30
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard Bevroren scherm iPhone 5s 16gb

Hallo,ten einde raad en na veel zoeken hier en op Google,maak ik toch maar hier een topic.

Het betreft een iPhone 5s van de dochter,die eigenlijk alle gb's gebruikt heeft op de iphone,en sinds afgelopen vrijdag een bevroren scherm heeft. De power en de home knop werken wel. En Siri hoor ik ook,maar kan niks op het scherm doen. De iPhone is absoluut niet gevallen.

Mijn vraag is nu: kan dit ontstaan doordat de iPhone te vol is? En ik twijfel of het scherm kapot is,maar we kunnen helemaal niks meer. Terug zetten naar fabrieksinstellingen via iTunes lukt ook niet,je kan de toegangscode niet indrukken meer,en de functie 'zoek mijn iPhone ' staat aan in de bewuste iphone en dat kan niet uitgezet worden doordat het scherm dus niet werkt.

Heeft iemand tips voor mij wat betreft dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-14, 18:21
Tyrasibion Tyrasibion is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 21
Standaard

Sinds afgelopen vrijdag? Ik ga er dus vanuit dat de telefoon al een keer aan de oplader is geweest? Is de iPhone sindsdien al uit geweest?

Probeer een harde reset. Houd de Home-knop en de standby-knop tegelijk 15 seconden ingedrukt.
  #3  
Oud 03-11-14, 20:58
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Inderdaad is de iPhone aan de lader geweest. En uitzetten kan niet,je moet dan het scherm gebruiken. Hij reageert niet.

Een harde reset is al meerdere malen geprobeerd,ook dat doet ie niet. Krijg melding dat als je de iPhone wil herstarten dan moet je de toegangscode invoeren,en ook dat wil niet.
  #4  
Oud 03-11-14, 21:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo42 Bekijk bericht
Terug zetten naar fabrieksinstellingen via iTunes lukt ook niet,je kan de toegangscode niet indrukken meer,en de functie 'zoek mijn iPhone ' staat aan in de bewuste iphone en dat kan niet uitgezet worden doordat het scherm dus niet werkt.
Verwijder die iPhone in www.icloud.com uit "Find my iPhone". Zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes.
  #5  
Oud 03-11-14, 21:22
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Herstel met iTunes lukt dan wel als zoek mijn iPhone is uitgeschakeld?

Bij de telefoonwinkel willen ze er een nieuw scherm opzetten en wij twijfelen of dat het probleem wel is?

Ga even kijken hoe dat werkt op die link,ben een beetje een leek wat dat betreft:-(
  #6  
Oud 03-11-14, 21:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo42 Bekijk bericht
Herstel met iTunes lukt dan wel als zoek mijn iPhone is uitgeschakeld?
In DFU mode lukt dat wel. Tijdens het herstel ziet iTunes dat "Find my iPhone" uitgeschakeld is in www.icloud.com
  #7  
Oud 03-11-14, 21:25
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Ehm,welke optie moet ik hebben om dat zoek mijn iPhone uit te schakelen ? Ik zit zelf op mijn iPad en heb haar iPhone niet in beeld op deze iPad.....

Leg het mss een beetje krom uit. Mijn excuses.
  #8  
Oud 03-11-14, 21:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo42 Bekijk bericht
Ehm,welke optie moet ik hebben om dat zoek mijn iPhone uit te schakelen ?
www.icloud.com moet je op de Mac openen in Safari. Op de iPad werkt dat niet.
  #9  
Oud 03-11-14, 21:36
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
www.icloud.com moet je op de Mac openen in Safari. Op de iPad werkt dat niet.
Oke,dat wist ik niet,dan ga ik nu de laptop aandoen 😄

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2014 om 21:50 ----------

Er staat dat die iPhone offline is,en ik kan hem dus zo verwijderen? In de prullenmand icoon die er bij staat? Ben een beetje huiverig dat ik het niet goed doe...
  #10  
Oud 04-11-14, 08:06
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Ondertussen gelukt,maar het scherm doet het nog steeds niet�� heb ik nu nog meer mogelijkheden of moet de iPhone toch een nieuw scherm hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker, diedje1996 iPhone algemeen 4 14-01-12 19:24
iphone 4 beeldscherm bevroren en vergroot miekeclijsen iPhone algemeen 5 06-10-11 10:18
scherm bevroren ardor9 iPhone algemeen 1 04-09-10 20:54
Iphone is bevroren op het "plug into Itunes scherm" josvanmeer Archief 2 18-12-09 10:20
iPhone: iphone bevroren met purpelra1n mical1 Jailbreak 16 07-08-09 07:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.