//

iPhone online kopen of niet?

iPhone online kopen of niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op Instagram is er iemand die iPhones verkoopt, en hij heeft wel een paar goede reviews (geen slechte)... Hierop enkel baseer ik me niet, aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-14, 08:33
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard iPhone online kopen of niet?

Op Instagram is er iemand die iPhones verkoopt, en hij heeft wel een paar goede reviews (geen slechte)... Hierop enkel baseer ik me niet, aangezien hij die zelf heeft kunnen laten schrijven...
Dit is de website die ik kreeg: iphonesalesco - Store ...
Ziet er niet echt 100% betrouwbaar uit qua lay-out, maar ik ben wel beniewd naar wat jullie ervan vinden.
Zouden jullie hier kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-14, 09:46
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Op Instagram is er iemand die iPhones verkoopt, en hij heeft wel een paar goede reviews (geen slechte)... Hierop enkel baseer ik me niet, aangezien hij die zelf heeft kunnen laten schrijven...
Dit is de website die ik kreeg: iphonesalesco - Store ...
Ziet er niet echt 100% betrouwbaar uit qua lay-out, maar ik ben wel beniewd naar wat jullie ervan vinden.
Zouden jullie hier kopen?
Nee.

Ten eerste vind ik de lay-out er juist niet betrouwbaar uitzien.

En ten tweede zijn de prijzen te belachelijk laag. €80 voor een iphone 5c en ong €200 voor iphone 6. Of je krijgt niks en anders waarschijnlijk een namaak.
  #3  
Oud 04-11-14, 09:59
kimiferrari kimiferrari is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Sorry hoor, maar een blinde zal hem hier nog niet kopen. Hoe denk je dat ze een telefoon die in de winkel in America 849 dollar kost voor 250 dollar kunnen verkopen? De onderdelen van de iPhone alleen al kosten 200 dollar.
  #4  
Oud 04-11-14, 11:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bij mij in de straat vond een vrouw het be-la-che-lijk dat ik €1000,- uitgaf aan een iPhone. Zij had er een besteld, dezelfde als ik heb, voor €350,-. "Op die dingen wordt belachelijk veel verdiend". Ze had al betaald en verwachtte hem elk moment...
Het resultaat laat zich raden. Ik heb een iPhone, zij is €350,- kwijt. Sindsdien is ze boos op me.
  #5  
Oud 04-11-14, 12:16
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Bij mij in de straat vond een vrouw het be-la-che-lijk dat ik €1000,- uitgaf aan een iPhone. Zij had er een besteld, dezelfde als ik heb, voor €350,-. "Op die dingen wordt belachelijk veel verdiend". Ze had al betaald en verwachtte hem elk moment...
Het resultaat laat zich raden. Ik heb een iPhone, zij is €350,- kwijt. Sindsdien is ze boos op me.
hahaha terecht, moeten ze maar niet zo naïef zijn.
Elk normaal denkend mens snapt toch dat dit niet mogelijk is. €700 zal ik nog eens geloven voor de 64gb, maar minder echt niet en al helemaal geen 200-350 €
  #6  
Oud 04-11-14, 12:30
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Bij mij in de straat vond een vrouw het be-la-che-lijk dat ik €1000,- uitgaf aan een iPhone. Zij had er een besteld, dezelfde als ik heb, voor €350,-. "Op die dingen wordt belachelijk veel verdiend". Ze had al betaald en verwachtte hem elk moment...
Het resultaat laat zich raden. Ik heb een iPhone, zij is €350,- kwijt. Sindsdien is ze boos op me.
Das zo een telefoon die al een maand voor de release uit was zeker..... een android met appelschilletje
  #7  
Oud 04-11-14, 13:28
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Bedankt voor de reacties allemaal.
Het zou ook veel te mooi om waard geweest zijn.
Hij (of zij) zei dat hij een boel iPhones samen had gekocht en korting kreeg, maar hij wou geen modelnummers voor me checken en zei dat het met alle netwerken in de wereld werkt, wat niet kan, toch? Een AT&T-iPhone werkt toch niet met het Sprint-netwerk?
Hij zei dat al zijn klanten uit Europa komen en geen problemen hebben met LTE. Want ik vroeg me af of die iPhone wel met Belgische LTE-netwerk kon werken.
Het feit dat er ook een 'Donate'-knop staat, is vreemd: hij kan zeggen dat ik geld gedoneerd heb, en niks gekocht heb...
Het zou wel een beetje te leuk geweest zijn, toch bedankt!

En nee ik ben niet naïef, ikzelf had hem niet gekocht, het was gewoon zo'n leuk aanbod dat ik het wel eens moest navragen 😉
  #8  
Oud 04-11-14, 14:59
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties allemaal.
Het zou ook veel te mooi om waard geweest zijn.
Hij (of zij) zei dat hij een boel iPhones samen had gekocht en korting kreeg, maar hij wou geen modelnummers voor me checken en zei dat het met alle netwerken in de wereld werkt, wat niet kan, toch? Een AT&T-iPhone werkt toch niet met het Sprint-netwerk?
Hij zei dat al zijn klanten uit Europa komen en geen problemen hebben met LTE. Want ik vroeg me af of die iPhone wel met Belgische LTE-netwerk kon werken.
Het feit dat er ook een 'Donate'-knop staat, is vreemd: hij kan zeggen dat ik geld gedoneerd heb, en niks gekocht heb...
Het zou wel een beetje te leuk geweest zijn, toch bedankt!

En nee ik ben niet naïef, ikzelf had hem niet gekocht, het was gewoon zo'n leuk aanbod dat ik het wel eens moest navragen 😉
haha weet ik maar die andere vrouw wel uit het voorbeeld
als je een goedkope wil zou je toch echt een 2-de hands moeten halen ben ik bang
  #9  
Oud 04-11-14, 17:55
PeterNL070 PeterNL070 is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
haha weet ik maar die andere vrouw wel uit het voorbeeld
als je een goedkope wil zou je toch echt een 2-de hands moeten halen ben ik bang
Of een Android kloon aanschaffen met een iOS uiterlijk haha
  #10  
Oud 04-11-14, 18:14
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
haha weet ik maar die andere vrouw wel uit het voorbeeld
als je een goedkope wil zou je toch echt een 2-de hands moeten halen ben ik bang
Die vrouw moest het precies een beetje beter weten allemaal
En ik heb niet echt een iPhone 6 (Plus) nodig, de 5 doet het nog prima! Maar voor die prijs (als het kon) zou ik het wel niet laten lopen.

Ik heb nog even met de verkoper zitten spelen, en gevraagd of hij geen foto kon sturen van zijn stock. Hij zei dat hij de sleutels van de stock bij zijn 'baas' ging halen en stuurde me wat later een foto. Ik heb de foto geüpload naar Google Afbeeldingen en hij stond al op een paar Chinese websites...
Daarna zei hij dat dat komt omdat ze die website betalen om reclame te maken voor hun, maar hij zei dat de foto pas genomen was? ...
Nee, de foto was toch niet pas genomen aangezien hij de sleutel van zijn baas niet krijgt zolang hij niks verkoopt ... Dan zegt hij dat ik maar beter op Amazon, eBay of bij Apple ga kopen 'als ik hem niet geloof' (professioneel).
Dan vraagt hij me of ik een screenshot wil zien van zijn PayPal-rekening (nog steeds zeer professioneel ) en begint hij me uit te schelden voor 'fool' en 'idiot' (op z'n professioneelst )...
Hij werkt voor een baas, maar je betaalt HEM op zijn PayPal-rekening voor de 'iPhones'

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2014 om 18:15 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterNL070 Bekijk bericht
Of een Android kloon aanschaffen met een iOS uiterlijk haha
Daarvoor doe ik het niet ;-)
  #11  
Oud 05-11-14, 04:51
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Het trieste van dit alles blijft dat het kennelijk nog altijd zin heeft om dit soort bedrog te blijven aanbieden!
  #12  
Oud 05-11-14, 09:15
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Die vrouw moest het precies een beetje beter weten allemaal
En ik heb niet echt een iPhone 6 (Plus) nodig, de 5 doet het nog prima! Maar voor die prijs (als het kon) zou ik het wel niet laten lopen.

Ik heb nog even met de verkoper zitten spelen, en gevraagd of hij geen foto kon sturen van zijn stock. Hij zei dat hij de sleutels van de stock bij zijn 'baas' ging halen en stuurde me wat later een foto. Ik heb de foto geüpload naar Google Afbeeldingen en hij stond al op een paar Chinese websites...
Daarna zei hij dat dat komt omdat ze die website betalen om reclame te maken voor hun, maar hij zei dat de foto pas genomen was? ...
Nee, de foto was toch niet pas genomen aangezien hij de sleutel van zijn baas niet krijgt zolang hij niks verkoopt ... Dan zegt hij dat ik maar beter op Amazon, eBay of bij Apple ga kopen 'als ik hem niet geloof' (professioneel).
Dan vraagt hij me of ik een screenshot wil zien van zijn PayPal-rekening (nog steeds zeer professioneel ) en begint hij me uit te schelden voor 'fool' en 'idiot' (op z'n professioneelst )...
Hij werkt voor een baas, maar je betaalt HEM op zijn PayPal-rekening voor de 'iPhones'

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2014 om 18:15 ----------



Daarvoor doe ik het niet ;-)
hahahaha wat een triest volk is het toch
  #13  
Oud 05-11-14, 21:48
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Die vrouw moest het precies een beetje beter weten allemaal
En ik heb niet echt een iPhone 6 (Plus) nodig, de 5 doet het nog prima! Maar voor die prijs (als het kon) zou ik het wel niet laten lopen.

Ik heb nog even met de verkoper zitten spelen, en gevraagd of hij geen foto kon sturen van zijn stock. Hij zei dat hij de sleutels van de stock bij zijn 'baas' ging halen en stuurde me wat later een foto. Ik heb de foto geüpload naar Google Afbeeldingen en hij stond al op een paar Chinese websites...
Daarna zei hij dat dat komt omdat ze die website betalen om reclame te maken voor hun, maar hij zei dat de foto pas genomen was? ...
Nee, de foto was toch niet pas genomen aangezien hij de sleutel van zijn baas niet krijgt zolang hij niks verkoopt ... Dan zegt hij dat ik maar beter op Amazon, eBay of bij Apple ga kopen 'als ik hem niet geloof' (professioneel).
Dan vraagt hij me of ik een screenshot wil zien van zijn PayPal-rekening (nog steeds zeer professioneel ) en begint hij me uit te schelden voor 'fool' en 'idiot' (op z'n professioneelst )...
Hij werkt voor een baas, maar je betaalt HEM op zijn PayPal-rekening voor de 'iPhones'

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2014 om 18:15 ----------



Daarvoor doe ik het niet ;-)
Ik vind het alleen al bijzonder dat je serieus contact opneemt met deze mensen. Ga je ook wel eens in discussie met die mensen die je een e-mail sturen waar in staat dat je een erfenis tegoed hebt van een verre achterneef uit Afrika?
  #14  
Oud 08-11-14, 18:48
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik vind het alleen al bijzonder dat je serieus contact opneemt met deze mensen. Ga je ook wel eens in discussie met die mensen die je een e-mail sturen waar in staat dat je een erfenis tegoed hebt van een verre achterneef uit Afrika?
Wat is daar bijzonder aan?
Ik wou hem gewoon door de mand zien vallen.
Net toen zogezegde "Microsoftmedewerkers" die gebrekkig Engels spraken me belde, dan heb ik ook -veel mensen trouwens- daar eens goed naar geluisterd, even gedaan alsof ik in paniek was en daarna vertelt dat ik een Mac heb.

Echt enorm bijzonder, dit ...
  #15  
Oud 08-11-14, 20:53
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Quote:Ik vind het alleen al bijzonder dat je serieus contact opneemt met deze mensen. Ga je ook wel eens in discussie met die mensen die je een e-mail sturen waar in staat dat je een erfenis tegoed hebt van een verre achterneef uit Afrika?

Ik heb wel eens op z'n mail gereageerd met dat wanneer zij 10% van het te erfen bedrag op mijn rekening storten dat zij dan de erfenis mogen houden. 😜
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Oberhausen of online? MattNick iPhone algemeen 2 15-09-13 09:57
iPhone online kopen Sooff iPhone algemeen 3 10-06-13 16:24
iPhone 3g online kopen eecksken Koopinformatie Nederland 5 01-08-10 12:21
Iphone online kopen!! eecksken Koopinformatie en ervaringen 3 01-08-10 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.